| Sakura25 a întrebat:

Fac antrenament la sala de 6 luni, dupa o pauza de 7 ani.Am avut o viata activa din punct de vedere sportiv.Am marit greutatile treptat.Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand aproape mi-au cedat articulatiile genunchilor(cand faceam genuflexiuni la jug). Aveam 80 de kg pe aparat.Am luat o pauza de o saptamana apoi am reluat cu greutati minime, nu mai mult de 30 kg.Instructorul m-a trimis la ortoped.Am facut analize si radiografii.Mi-a spus ca e totul in regula,adica am cartilajele intregi, oasele la fel, apa nu e ....Nu-mi explic care ar putea fi cauza.Lucram la masa musculara, aveam planuri mari pentru concursuri etc.Ce ma sfatuiti? Am fost la 2 medici si aceeasi propozitie au spus-o amandoi: totul e ok.

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

Pierzi vremea cu body flex, ia Animal flex, de la universal nutrition, e cel mai bun in domeniu :

http://www.megaproteine.ro/Incheieturi-Ligamente/Animal-Flex/

Sa iei minim 3 luni.

Si ce ai tu e de la tendoane, am avut si eu la cotul drept, iti recomand exercitii de izometrie pentru tendoane.

17 răspunsuri:
| Sakura25 explică:

Posibil.La mine e durere si parca si ustura.Si se muta durerea de sub rotula deasupra sau pe laterale.Si colac peste pupaza...m-a lasat si umarul stang..la presa de umeri sau cand ridic gantere ma curenteaza mana pana in degetul mic. sad

| DaNyHoOp3r2013 a răspuns:

Inseamna ca ai articulatiile cam slabe...eu ieri am facut picioare straight face pana acum nu faceam picioare la sala tot timpu le saream, si de ieri mam deci sa ma apuc si am facut geno cu 100kg nu am avut probleme, tot ce este ca am febra acum, dar dureri in timpu antrenamentului nu, ti-as recomanda sa iti cumperi vitamine si minerale si pentru articulatii si cartijale sa iti intareasca toate incheieturile happy, sunt bune, decat sa te nenorocesti pe viata, mai bine usor si bine.

| Sakura25 explică (pentru DaNyHoOp3r2013):

Am luat ieri de la pronutrition un supliment, body flex, pentru articulatii. Durerea nu o am numai la antrenament..cand e vreme rea ma supara rau, sau daca merg mult.

| DaNyHoOp3r2013 a răspuns (pentru Sakura25):

Sunt bune vitaminele si alea pentru articulatii, pai daca te doare cand e vreme rea inseamna ca ai ''reumatism'' sau cum naiba ii zice happy... mergi si la medie happy la o consultatiehappy

| Sakura25 explică (pentru DaNyHoOp3r2013):

Medicul de familie zici? Daca specialistul nu a stiut sa imi dea explicatii crezi ca cel de medicina generala stie mai multe?

| Sakura25 explică (pentru Cosmin86):

Pana acum nici un produs de la pronutrition nu m-a dezamagit tongue Voi incerca si ex de izometrie sa vad ce rezultate am.E aiurea ca nu pot relua antreamentul pentru cresterea masei musculare.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Sakura25):

Inseamna ca pana acum n-ai incercat suplimente adevarate ( universal nutrition, muscletech, etc. ), pronutrition nu se compara cu asa ceva happy

| Sakura25 explică (pentru Cosmin86):

Le voi incerca... daca nu am rezultate cu body flex tongue

| Cosmin86 a răspuns (pentru Sakura25):

Ok, dar vezi, ca sa-si faca efectul glucozamina ( elementul de baza din toate suplimentele de genul ), trebuie sa iei 2-3 luni.

| Sakura25 explică (pentru Cosmin86):

Eh,asta e.Nici D-zeu nu a facut lumea intr-o zi happy

| Cosmin86 a răspuns (pentru Sakura25):

De fapt nu a facut-o happy

| Marius1985 a răspuns:

Incearca OsteoBiflex, se gaseste in farmacii, este un supliment pentru icnheieturi, american, imis capa acum marca, oricum este cel mai bun care l-am testat pana acum. Scrie ep cutie ca in 7 zile amelioreaza orice problema, si la mine asa a si fost, aveam dureri f mari la umar. Din cate stiu este folosit si de sportivi de performanta, mai ales la fotbal sau sproturi de contact. Sanatate!

| deathy a răspuns:

Durerile de articulatii si incheieturi pot fi semne ale supra antrenamentului.

| ChR a răspuns:

Depinde ce genuflexiuni faci, exista numai un adevarat mod in a face genuflexiuni. cele care le fac halterofilii, adica picioarele relativ apropiate, bara sus pe spate (high bar), degetele de la picioare in fata sau in exterior (preferinta), cobori lasand posteriorul primul ca si cand te pui pe toaleta, lovesti femuralii de gambe si explodezi in sus. si imping din CALCAIE

cele mai eficiente genuflexiuni pentru forta, flexibilitate, mobilitate, masa. masa nu chiar dar daca faci tot multe repetari si nu stai intre repetitii


Daca ai facut aberatii de genul hack squats si cu cadrul smith, nu te mira ca te dor genunchii


Lasa doctorii ca nici eu nau habar despre ce vorbesc

genuflexiunile is anatomic perfecte NU AI CUM SA TE ACCIDENTEZI LUCRAND CINSTIT si corect

| Sakura25 explică (pentru ChR):

De acord cu tot ce ai spus tu, eu am spus unde m-au lasat genunchii tongue Am facut si cu haltera si acelasi rezultat. sad

| BoNNe a răspuns:

Mi-se intampla si mie ceva asemanator, atunci cand ridicam pentru brate simteam ca mi-se disloca mana.Nu am un sfat de specialist dar iti pot zice ce imi vine in minte "articulatii mai slabe?"