|

Hei! Azi am inceput sa merg la sala. Am următoarele întrebări: e ok daca o zi fac picioare, fese și abdomen și de exemplu mâine spate, brațe și abdomene? Și tot așa? De exemplu o zi o parte a corpului și a doua zi cealaltă parte. Cate repetari trebuie sa aibă un exercițiu pe care îl lucrez la aparate pentru masa musculara? Cat timp trebuie sa petrec în sala? Dar alimentia? In cat timp se vad rezultatele? Și cu ce sa incep prima dată când intru in sala? Am 61 de kg și 1 59. Vreau sa slăbesc frumos și să pun masa musculara. Cel mai bun răspuns primește fundă! Mulțumesc anticipat.

14 răspunsuri:
| a răspuns:

Serios că acu te-ai găsit să mergi? când ni se zice peste tot să stăm în casă?

| a răspuns (pentru Adry05):

Dar parintii mei merg zilnic la munca, uite ca nu toti stau in casa

| a răspuns (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

Mda e un risc de 55% sa se întâmple, știi tu, deci ai grija, și roaga-i să se spele pe mâini de fiecare data când vin de la muncă

| a răspuns (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

și? mergi unde ești obligat să mergi și unde nu se poate evita, nu unde mergi de plăcere să zic așa.

| a răspuns:

Sa vedem ai: Picioare( cu fese cu tot), abdomen, spate, biceps, triceps, piept si umeri. Sunt niste reguli de urmat:
- intotdeauna incepi antrenamentul de la grupa mai mare la cea mai mica
- daca astazi ai piept maine nu faci in nici un caz triceps sau umeri, pentru ca in toate acestea 3 folosesti tricepsul si risti sa-l supraantrenezi, nu vrei asta. Iei o zi distanta intre grupele care folosesc tricepsul. La biceps este la fel, daca azi ai spate maine nu faci biceps, in nici un caz.
- la sala nu insista mai mult de 40 de minute pe grupa de muschi, mai ales la cei mici, nu esti la concurs si n-ai de ce mai mult, aceasta este perspectiva mea, pot fi contrazis, faci cum simti ca este mai bine.
- rezultatele le vei vedea in 3 ani de zile, in 3 ani de zile vei acumula majoritatea masei musculare, dar nu inseamna ca nu se poate si mai mult, nu?

Sfatul meu cand vine vorba de sala: Mananca sanatos si bucurate de miscare. Asta-i tot ce conteaza, daca mananci sanatos vei avea si rezultate la slabit, daca te bucuri de sport vei face si masa. Oricum informeaza-te cat mai mult, este un stil de viata in care trebuie sa inveti constant.

| explică (pentru TheOracle):

Am impresia că ai zis asta gândindu-te că sunt baiat, dar eu sunt fata!

| a răspuns (pentru Swetlly122):

Si care-i faza ca esti fata? Omul ti-a raspuns la intrebare...

| explică (pentru AnastasiaK):

Dar eu nu am nevoie de bicepși și alte chestii de băieți

| a răspuns (pentru Swetlly122):

Daca erai baiat, erai foarte gay sa te gandesti sa faci fesierii, nu? laughing Si oricum de ce crezi ca as fi crezut asta sau ca m-ar fi interesat atat de mult?

| a răspuns (pentru Swetlly122):

Oricum bicepsii ii vei face daca faci spate, iar tricepsii ii vei face cand faci umeri sau piept. Daca nu vrei sa ii antrenezi si pe ei in mod special poti renunta. Fa picioare, spate, piept, umeri, abdomen, si ai scapat de o ora de antrenament, antrenand toate astea, cu greutati, iti va lua circa 2 ore si jumatate pe saptamana, nu-i mult.

Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns (pentru Swetlly122):

rolling on the floor) atunci ia-ti 2 gantere de 1kg si joacă-te cu ele. Roz să fie, că nu esti baiat.

| a răspuns:

Aaaa, dar bine că ai inceput acum sa mergi, in timpul desfășurării COVDID19-lui