| Anonymus3000 a întrebat:

Sunt incepator cu rolele asa ca am niste intrebari:

1) Ieri m-am dus in parc sa ma dau cu rolele si am cam reusit sa ma dau nu prea mai imi este frica dar la vale tot nu stiu ce sa fac ma panichez cand iau viteza prea mare ce sa fac sa nu ma mai panichez? si cum sa pun frana? ridic piciorul dar observ ca nu se intampla mare lucru adica nu ma opreste...

2) Rolele mele au roti din oxigen si aluneca foarte tare + ca sunt noi credeti ca era mai bine sa am din silicon? Cum as putea sa fac sa nu mai alunece asa tare

3) rolele mele au rotilele mari ale unui baiat sunt mai mici conteaza diametrul rotilor? Adica inveti mai usor pe role mai mici sau mai mari?



funda pentru cine poate raspunde la toate intrebarile...

2 răspunsuri:
| thunderstruck13 a răspuns:

Buna, am experienta de 7 ani, deci te pot ajuta.

1)In primul si in primul rand trebuie sa porti cotiere, genunchiere si protectii la palme. Si o casca, eventual. Astfel, vei fi mai sigur pe tine. Odata protejat, cand te panichezi, te gandesti ca nu patesti nimic, pentru ca n-ai de ce.

2)Eu de cand ma stiu am avut role cu roti din silicon; nu prea stiu cum sunt acelea din O2, adica ala e un gaz, nu?

OK, sunt bune si alea ale tale.

3)Nu conteaza dimensiunile. Eu, primele role le-am avut cu roti normale. Acum mi-am luat role Head cu abec 9, si sunt foarte bune cu roti mai mari.

Tu ce abec ai la roti? Scrie acolo, pe role, verifica si spune-mi. Cu cat e abecul mai mic, cu atat calitatea rulmentului e mai proasta, deci rolele sunt nasoale. Mi-am luat cu abec 9 pentru ca aluneca bine si imi trebuie pentru scheme.

Deci...

| GabytzA_6428 a răspuns:

1. apasa mai tare pe piciorul cu frana dar ca pune frana inainte sa prinzi viteza mare daca nu mergi pe diagonala curolele nu in jos in stanga/dreapta 2. nu o sa mai mearga asa de tare cand se vor mai uza dar cu timpul nici nu iti vei da seama ca te vei obisnui cu ele 3.e mai usor pe rolele mai mari pentru ca nu cad asa de repede pe partea stanga sau dreapta funda :d