| Anonimuszs a întrebat:

Am 13 ani 1.47 inaltime 42 kilograme si as vrea sa fac muschi acasa. sunt incepator si vreau sa imi spuneti ce si cate exercitii as putea sa fac ce ar fi indicat sa mananc.

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

Marind numarul de repetari nu faci muschi, pentru muschi se mareste greutatea, nu numarul de repetari.

Cu abdomene si flotari lucrezi doar partea sus a abdomenului si partea de jos a pieptului, restul grupelor nesemnificativ, alea nu te intereseaza?

Si termina cu "Funda?" esti femeie?

8 răspunsuri:
| Cosmin86 a răspuns:

Ca sa nu-ti umplu de scris aici, iti dau link :

http://www.getfit.ro/......acasa.html

Iti explica acolo tot ce vrei legat de antrenament.

Alimentatie? Peste 3 mese pe zi bogate in proteine ( carne, branza, oua ) si carbohidrati ( orez, cartofi, quinoa, etc. )

| lovitddefulger a răspuns:

Nu prea are importanta, ce conteaza cu adevarat e sa cresti nivelul de testosteron.
Dimineata, cand te trezesti, fa o mica inviorare 3 minute dupa care fa un numar de 60 flotari, pe seturi, cate poti tu face, 10, sau ma rog, da corect.Pe stomacul gol. Dupa care bea un pahar de apa, peste alte 10 minute ia o masa, omleta din doua oua cu sunca, piept de pui. Dimineata e cel mai bine sa faci deoarece ai nivelul de testosteron cel mai ridicat, cu 30%aprox.Ai sa vezi rezultate dupa o luna.

| lovitddefulger a răspuns:

Trebuie neaparat sa mananci legume si fructe deoarece ele contin aminoacizi in cea mai pura stare, care se leaga direct de producerea proteinei.De aici vine si numele de aminoacizi esentiali, 9 la numar. Gorila este cel mai puternic animal pound per pound si mananca doar frunze, banane, etc.Adica degeaba consumi tu nu stiu cate proteine, daca se asimileaza doar pe jumatate.
Incearca asta pentru dimineata.
http://www.google.ro/......tp?/search

| Matei_Rodica_1997 a răspuns: