| YunoGasaiEceaMaiTARE a întrebat:

Va implor raspundeti repede,.
Uitati la scoala am spart din greseala o vaza.Si sunt de acord sa o platesc dar, nu stiu daca voi mai fi invatatorii si elevi suparati pe mine. Ca stiti voi, sunt un elev care are 10 la purtare si e un bun model.
Si de aia imi este frica. Ca daca afla parinti ma vor certa (cred) Si la scoala cred ca imi va scadea si nota la purtare.
Deci uite intrebarile
1)exista sanse sa afle parintii mei si sa ma certe?
2)e posibil sa imi scada nota la purtare? Cu cat?
3)credeti ca vor uita prietenii? Ca de exemplu unu a spart tot un obiect si urmatoarea zi au uitat toti.
Va rog sa imi ziceti.
Funda!
SCZ categoria.

Răspuns Câştigător
| Nickname1890 a răspuns:

Atata timp cat nu ai spart-o intentionat si vrei sa o platesti nu o sa-ti scada nici nota la purtare si nici nu te vor certa profesorii.

Parintii depinde de ei, s-ar putea sa te certe putin si sa-ti zica sa fii mai atent pe viitor.

Iar prietenii? ce importanta are nu ai facut nimic grav. Daca uita sau nu ce importanta are? E doar o vaza accidente se intampla

Daca ai spart-o intentionat e cu totul alta poveste happy

| Cosmin86 a răspuns (pentru Nickname1890):

"Daca ai spart-o intentionat e cu totul alta poveste "... eu am spart mai multe chestii intetionat, nu era alta poveste laughing

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu-ti face probleme de genul asta.Le va trece supararea.O platesti si gata.Nu ai vrut sa faci asta.Problema este la tine.De personalitate.Crezi ca tu nu poti gresi niciodata.Ci doar cei din jurul tau.Incearca sa iti schimbi modul de gandire.

| Cosmin86 a răspuns:

1. ce importanta are? mare chestie, o sa uite a doua zi, eu am spart n-spe mii de chestii cand eram mic

2. evident ca NU

3. DA, cui naiba ii pasa de o amarata de vaza?

| YunoGasaiEceaMaiTARE explică (pentru Cosmin86):