| CorteXx a întrebat:

Salut!
Am 1.83m inaltime, 62-63 kg, aproape 20 de ani si as dori sa iau in greutate,doar ca am un metabolism rapid si nu reusesc. Poate sa imi recomande cineva o dieta? Si stiu ca ar trebui sa intreb un doctor nutritionist,dar na, sunt student, nu prea am timp liber etc...Nu mi ar strica nici niste recomandati pentru exercitii fizice pentru cresterea in masa musculara (desi am musculatura bine dezvoltata ).

Răspuns Câştigător
| siriusblack98 a răspuns:

Nu o sa intru in discutie cu masa musculara " bine dezvoltata " la 1, 83 si 60kg ca imi irosesc timpul si nervii degeaba. Tu trebuie sa fii in surplus caloric in primul rand dar totodata sa ai parte de o alimentatie echilibrata formata atat de carne si lactate, oua si cat si din fructe si multe legume. Cel mai usor la surplus caloric se ajunge cu junk food dar nu recomand abuzul ca o dai din lac in put dupa. De asta zic mai bine o dieta cu MINIM 4 mese MARI zilnic care sa includa lapte, carne, branza, oua, nuci, banane, migdale si legume ( poti sa le faci si la gratar daca nu iti plac crude/fierte ).

| SkandallKamataru a răspuns (pentru siriusblack98):

I-ai scris tu asta dar a inteles fix *** laughing

| siriusblack98 a răspuns (pentru SkandallKamataru):

Este fix problema lui ce a vrut sa inteleaga sau ce a inteles. Nu ai cum sa-i explici cuiva un deceniu de antrenament si dieta pe TPU. Omul trebuie sa-si gaseasca un antrenor bun care sa il indrume si sa fie langa el si desigur sa experimenteze ca sa vada ce inseamna sport, alimentatie si ce merge pentru el si ce nu merge.

5 răspunsuri:
| LaviniuA a răspuns:

Ce sa-i faci, mergi si tu la agatat toamna-iarna, ca atunci poti sa porti maneca lunga laughing

Daca mergi la nutritionist ala o sa iti zica sa mananci de atatea ori pe zi, la orele cutare. Iti convine asa ceva? Daca da, du-te. Ca doar despre evitat fast food si dulciuri stii si tu.
Asta e metabolismul, n-ai ce-i face. Incetineste cu varsta.