|

Salut... am 16 ani am facut handball 1 an si vreau sa imi fac un program pentru forta acasa... gen flotari tractiuni abdomene, Luni fac flotari de ex marti pauza mieruci etc DAU FUNDA

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu ai cum sa faci in fiecare zi. Luni incepe cu pieptul. flotarile le poti face cu mainile cat mai departate, marti poti face abdomene...sunt o multime de mouri in care sa iti lucrezi abdomenul. Cel mai important e sa ai si pauza. Muschiul trebuie sa se odihneasca putin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru lucian_2018):

Doar cu flotari si abdomene lucreaza 2 grupe de muschi... restul cui le lasi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Flotari sunt de mai multe feluri...iti poti forma si tricepsul daca stii cum sa le faci. De ce nu ii dai un sfat mai bun in loc sa imi adresezi intrebari tampite?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru lucian_2018):

Ce sfat sa-i dau, el vrea forta acasa.

am repetat de 100 de ori : muschi si forta acasa = ABERATII DE COPII MICI.

Acasa nu ai tot ce-ti trebuie + lucrezi mereu cu aceeasi greutate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Sunt sigur ca poate sa fac si workout, dar cum ai zis si tu, daca nu poate mari greutatea.....degeaba face

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut! Uite, asta este exact ce doresti sa cauti: https://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474
Poti face aceste exercitii precum in videoclip. Dupa cum vezi, dureaza 8 minute cu tot cu pauze. Mai apoi tu poti mari numarul de serii dupa cum voiesti, insa aici ai un model.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Mario1999):

Si pot sa fac asta in fiecare zi? am auzit ca e bine sa faci s pauza sa lasi muschiul sa se odigneasca si sa creasca e adevarat? adica luni fac flotrai marti pauza. ceva de genu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Andrey_Madalyn_1994):

Da, asa este. Trebuie sa faci si pauza, deci o zi faci si una nu. Ai putea ca in ziua in care nu faci muschi pentru abdomen, sa faci pentru picioare, de exemplu sa mergi cu bicicleta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează