| AsaMaCheama a întrebat:

As vrea sa ma apuc de facut exercitii fizice, sunt incepator, si as vrea sa imi recomandati o serie de exercitii sa antrenez toate partile importante si sa dozvolt probabil mai repede muschii

Răspuns Câştigător
| DovleacTurbat a răspuns:

Fiindca nu prea ai multe posibilitati sa-ti "rupi mușchiul" calumea iti voi propune sa-ti antrenezi grupele de 2 ori pe saptamana, daca nu te simti bine, daca nu-ti place, daca n-ai rezultate le vei antrena doar odata pe săptămâna ( ideea e sa experimentezi). Luni-Piept, Umeri, Triceps, Trapez.
Marti- biceps, spate, picioare, antebrat.(aici poti imparti antrenamentul in 2 sesiuni, sunt 2 grupe mari si te vor obosi, si cel de Luni il poti imparti in 2 sesiuni daca nu esti invatat cu efortul)
Miercuri-odihna
Joi-repeti luni.
Vineri-repeti marti.
S-D-odihna. Exercitiile le poti cauta pe net, nu le stiu la toate denumirile deci n-are rost sa stau sa le scriu plus ca trebuie sa le cauti ca sa le vezi executia. Dar in general la picioare ai genuflexiuni, fandari cu ganterele in maini, pentru gamba ridicări pe varfete. Spate tractiuni si ramat. Biceps flexii cu gantere (diferite modele) Piept flotari si fluturari etc.

6 răspunsuri:
| DovleacTurbat a răspuns:

Doar grupele importante? Care sunt cele neimportante? De ce dispui? Sala, sau faci acasa, dar ai acasa 1 -2 gantere, bara tractiuni, haltere? Dezvoltarea muschilor rapid nu exista. Doar sa ai un super genetic si pe langa acest super genetic bineinteles alimentatia perfecta, antrenament perfect, odiha perfecta si tot ar dura 5-6 luni pana la primele rezultate mai mult sau mai putin vizibile.

| AsaMaCheama explică (pentru DovleacTurbat):

As vrea grupele care ies mai mult in evidenta pentru ca sunt foarte slab si as vrea sa mai " cresc" putin. si prin crestere rapida ma refeream sa am un orar ( am citit pe undeva ca ar fi bine sa fac exercitiile cu pauze scurte si intens pentru o dezvoltare )

| DovleacTurbat a răspuns (pentru AsaMaCheama):