| Anoniq a întrebat:

Vreau să mă apuc de sală dar nu prea, nu aș vrea să mă duc la sală din mai multe motive așa că aș vrea să imi cumpăr niște obiecte care m-ar putea ajuta, sunt începător când vine vorba de exerciții fizice etc, ce apărate/obiecte imi recomandați să îmi cumpăr, aș vrea să încep cu ceva ușor, nu sunt atât de gras dar vreau încet încet să ma obișnuiesc și să mă "formez" puțin, deci? Am 15 ani, nu îmi permit orice, nu vreau să cumpăr nimic pe bănii părinților.

Răspuns Câştigător
| AdorDresurile a răspuns:

Daca vrei sa lucrezi de acasa, eu zic ca pentru inceput este chiar ok sa lucrezi cu greutatea propriului tau corp. Poti sa descarci aplicatia Home Workout, este cat se poate de simplu de folosit, ai exercitii pe nivele de dificultate, explicatii la fiecare exercitiu si un calendar cu zilele in care ai lucrat.

| Cosmin86 a răspuns (pentru AdorDresurile):

E un copil pampalau care nici macar nu stie ca el consuma zilnic proteine, ce exercitii crezi ca o stie sa faca el cu corpul lui?

| Anoniq explică (pentru Cosmin86):

Bai mortule, "exerciții fizice", te cand erai la școală la ora de sport, consumai proteine? Ce terminat, de 2 ori ti-am spus

| Cosmin86 a răspuns (pentru Anoniq):

Da, consumam proteine, cand ajungeam acasa bagam o friptura de vita de 200 gr (asta inseamna cam 40 de grame de proteina).

| AdorDresurile a răspuns (pentru Cosmin86):

De ce trebuie sa fii asa rau cu el, da, e copil, vrea si el sa fie cat de cat in forma, nu vrea sa faca muschi. Veniti si va luati aiurea de alti oameni pe internet ca sa fiti voi interesanti

| Cosmin86 a răspuns (pentru AdorDresurile):

Si cum esti "cat de cat" in forma, fara muschi?
Si tu nu ai vazut ca nu intelege nimic? Probabil are un IQ foarte scazut, de genul care o sa ia bac-ul cu 7

| Anoniq explică (pentru Cosmin86):

Fără mușchi nu pot sa fiu cât de cât in forma? Am înțeles

12 răspunsuri:
| Cosmin86 a răspuns:

Ca incepator cu antrenament acasa o sa faci o mare, mare VARZA.