|

Salut, TPU!
Am 2 intrebari:
1) De câte ori pe saptamana trebuie sa faci antrenamentul pentru piept si umeri? (eu il fac de 3 ori, oare este prea mult?)

2) Este posibil ca practicarea unor exercitii compuse sa afecteze practicarea celorlalte exercitii de izolare? Daca da, atunci ce ar trebui sa fac? (tocmai acum am terminat antrenamentul pentru piept si umeri, problema este ca am facut 3 exercitii compuse pentru piept si nu am mai fost in stare sa fac celelalte 3 exercitii de izolare pentru umeri si pentru triceps)

3 răspunsuri:
| a răspuns:

Fiecare grupa o antrenezi o sigura data pe saptamana, multi acorda timp antrenamentelor de Luni pana Vineri, iar Week-End lasa loc liber pentru ca muschii cresc si se refac in zile de repaus, asta daca le oferi hrana de calitate. Problema ta este ca nu iti dai seama ca pieptul si umerii folosesc tricepsul, orice exercitiu in care esti nevoit sa impingi greutate foloseste tricepsul, iar orice exercitiu in care esti nevoit sa tragi greutate foloseste bicepsul (iar aici ma refer la spate, cand faci spate la multe exercitii folosesti bicepsul).

| explică (pentru TheOracle):

Ce parere ai despre full body? Ar fi mai bun pentru mine decât cel pe grupe? Adica ar fi mai rezonabil daca as antrena fiecare parte a corpului cu un exercitiu de 3 ori pe saptamana? (am cautat si mai peste tot imi spune ca incepatorii ar trebui sa urmeze full body, push pull legs sau upper lower)?

| a răspuns (pentru Salvador354):

Nu stiu daca este mai bun in comparatie cu programul clasic de antrenament, dar pare mai simplu de inteles pentru incepatori. Plus de asta este o strategie buna ca sa iesi din rutina si sa te motivezi. Consider ca ar trebui sa-l incerci.