|

Salut, TPU! Vreau si eu un program pentru full body: zile de antrenament, exercitii, repetari si serii!

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Luni (push day): Piept - 3 exercitii a cate 3 seturi, 8-12 rep ( impins la piept bara/gantera, impins din inclinat bara/gantera, fluturari cu ganterele/cabluri )
Tricep - 2 exercitii a cate 3 seturi, 10-15 rep( extensi la scripete cu funia, extensi cu bara )
Umeri - 1 exercitiu 5 seturi, 10-15 rep ( fluturari laterale cu ganterele
Miercuri (pull day )
Spate : 3 exercitii a cate 3 seturi, 10-12 rep ( tractiuni la helcometru, ramat cu bara, lat pulldown- gasesti pe Youtube)
Biceps: 2 exercitii a cate 3 seturi, 10-15 rep ( ciocane, flexii )
trapez: 1 exercitiu 3 seturi 15-20 rep ( ridicari din umeri cu bara sau ganterele )
Vineri : picioare si abdomen, 3 exercitii pentru picioare (genoflexiuni, fandari, extensii ), 1 exercitiu -gambe, 2 ex pentru abdomen la preferinta.
Marti, joi : alergare, cardio.

Seturile, nr de ex, repetarile, le poti modifica sa se potriveasca cu tine, daca nu esti chiar la inceput si simti ca poti mai mult, poti sa adaugi, poti sa il modifica sa fie pe placul tau.

| a răspuns (pentru Ivanov27):

Ala nu e full body, e push-pull-legs

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Salut!

Dacă îmi dai 25 de lei, îți spunhappy.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

E prea mult de scris (de asta colegul de mai sus iti cere 25 happy ). Mai simplu e sa cauti tu pe net un program, gasesti garantat, si apoi intrebi aici ce neclaritati ai

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează