|

Salut tuturor! Voi trece direct la subiect. Acum 3-4 saptamani m-am apucat de un program de flotari. Sunt foarte multumit de rezultat. Am crescut in piept bine. La biceps cat de cat dar tot e okey.



-Mananc bine inainte de exercitii. ( oua, lapte si carne in special )

-Flotarile le fac doar noaptea. ( asa le fac eu )

-Am ajuns sa fac 200 pe zi in total dar cate 20 cu pauza de 3-4 minute. Muschiul oricum nu se odihneste fiindca sunt multe serii.

-Le fac corecte pe toate. Ating pieptul de pamant pana la ultima. Cu mainile pe langa mine ( gen sageata ).

-DAAR NU FAC PAUZA INTRE ZILE. LE FAC IN FIECARE SEARA.



Faza e ca de curand m-am apucat si de tractiuni fiindca VREAU SA CRESC NEAPARAT FORTA IN ANTEBRAT. Ieri am ajuns sa fac 50 in total. 10 prima serie, apoi cate 5 pana la 50... Pana cand nu mai pot sa fac una.



Intrebarea finala este... sa fac pauze intre zile? fiindca atunci cand fac pauza de o zi imi spun " ma ce fac. ma las? ". Am ceva ambitie. m-au satisfacut rezultatele flotarilor dar vreau sa fac forta la antebrat prin tractiuni. Astept parerile voastre.

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Tractiuni = spate+biceps
flotari = piept+triceps

Pentru antebrat sunt alte exercitii.

p.s. : de ce "pe zi", vrei sa cresti MAI GREU? Nu stii ca muschii cresc in zilele de pauza?

Sute de flotari pe zi fac doar COPIII FIRAVI.

2 răspunsuri:
| a răspuns:

Pauzele sunt ideale când vrei să crești în masă. Gen să muncești 3-4 zile pe săptămână, ca să dai șansa mușchilor să se odihnească. Știi și tu că atunci cresc. Dar pentru forță, bănuiesc că nu prea ai nevoie dee pauze. La dietă, ar trebui să bagi și niște fructe-legume happy și poate alune, pentru proteine în plus. Și carbohidrați de vreo 4 ori mai mulți decât proteinele pe care le mănânci. Acuma nu știu ce... dietă ai tu, mai exact. Succes, oricum.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Okey, o zi pauza dupa fiecare antrenament. Dar exercitii acasa pentru antebrat? Ofer funda!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează