| Kelton a întrebat:

Salutare. Am o intrebare legata de skandenberg: Cand fac skandenberg, in ultimul timp, dupa ce fac o data, incep sa simt o durere foarte mare in incheietura cotului, care ma lasa abia dupa o ora si ceva. Uitati si o poza. Zona care ma doare am colorat-o cu rosu.http://postimage.org/image/v5su59n0z/ Ce trebuie sa fac? Nu sunt incepator in acest sport, deci nu va chinuiti sa spuneti ca nu asez bine mana, etc.

Răspuns Câştigător
| ღღMirciuL0wღღ a răspuns:

Pai... e normal! dupa un timp se mai lasa si cotu`... Nu zice ca nu e adevarat! si eu fac skandenberg. dupa circa 2 saptamani jumate o sa-ti revina!
FUNDA?

| Cosmin86 a răspuns (pentru ღღMirciuL0wღღ):

E cam penibil sa practici un sport barbatesc cum e skandenbergul si sa folosesti cuvantul "funda"

"funda" zic doar femeile, pampalaii, frustratii si cei care sunt gay

| ღღMirciuL0wღღ a răspuns (pentru Cosmin86):

Si ce /? sugi? hai amu maa. plz. sugi? laughing)

| Cosmin86 a răspuns (pentru ღღMirciuL0wღღ):

Vezi? Un copil firav si pampalau, care foloseste cuvantul "funda", e tare in gura in spatele monitorului, ca fata in fata cu cineva n-ai scoate 2 vorbe laughing

Dispari mah copil firav si frustrat

4 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns: