| sanboss a întrebat:

Saluty, am hotarat sa fac sala si sa folosesc cateva suplimente cum ar fi : izolat proteic in combinatie cu dextroza, creatina, glutamina si niste vitamine si minerale.

Porblema o am cu glutamina, sunt incepator este necesara?
uni spun ca pentru faptul ca sunt incepator nu e neceseara, voi ce parere aveti?

Ce recomandari aveti?¿

Răspuns Câştigător
| Nickname1890 a răspuns:

Nu conteaza ca esti incepator sau avansat, ea are un aport pozitiv in refacerea musculara. In general nutrientii nu au de unde sa stie ca esti incepator sau avansat, ei intra in corp si isi fac treaba pe care o au de facut.

Acum daca esti incepator, nu stiu daca este momentul cel mai potrivit sa bagi banii in suplimente. Daca mananci ce trebuie si te antrenezi corect, in primele cateva luni de antrenament s-ar ptuea sa observi niste rezultate bune si fara suplimente, asta datorandu-se socului initial pe care il dai organismului. Apoi devine din ce in ce mai greu pe masura ce corpul se adapteaza.

3 răspunsuri:
| Nickname1890 a răspuns:

Niciun supliment nutritiv nu este absolut necesar. Doar ajuta.

| sanboss explică (pentru Nickname1890):

Bine daca formulez intrebarea poate dai un raspuns convenabil, glutamina are un aport in mod pozitiv chiar si pentru incepatori? adica ajuta si ar trebui sa o folosesc

| Nickname1890 a răspuns (pentru sanboss):

Nu conteaza ca esti incepator sau avansat, ea are un aport pozitiv in refacerea musculara. In general nutrientii nu au de unde sa stie ca esti incepator sau avansat, ei intra in corp si isi fac treaba pe care o au de facut.

Acum daca esti incepator, nu stiu daca este momentul cel mai potrivit sa bagi banii in suplimente. Daca mananci ce trebuie si te antrenezi corect, in primele cateva luni de antrenament s-ar ptuea sa observi niste rezultate bune si fara suplimente, asta datorandu-se socului initial pe care il dai organismului. Apoi devine din ce in ce mai greu pe masura ce corpul se adapteaza.

| Galezu11 a răspuns: