| Caine1122 a întrebat:

Sunt incepator la sala azi a fost a 4a oara consecutive de cand am fost as vrea sa stiu daca e normala problema mea si daca va reveni la normal am avut febra musculara rau de tot azi nu se simte mai deloc inainte sa ma apuc de sala puteam face minim 20 de flotari normale acum nu mai pot face nici macar 2 ma simt cum m-am simtit la inceput cand nu puteam face deloc. Se cunoaste o mica crestere a mainilor si a pieptului fata de cum era inainte dar singura nelamurire este in legatura cu puterea imi voi reveni la normal dupa cateva zile sa ma reapuc si de antrenamentul de acasa flotari si restul cum faceam inainte?

Răspuns Câştigător
| Mejdej a răspuns:

Normal febra musculara este ceva normal.Da dupa 3-5 zile febra trebuia sa iti treaca dar cum spun Febra cu febra trece deci nu te speria este perfect normal fac sala de 5 ani, si acum fac febra este perfect normal atunci cand faci febra musculara inseamna ca ai lucrat bine grupa de muschi. Bafta daca m-ai ai ceva nelamuriri intreaba-ma.

| Caine1122 explică (pentru Mejdej):

Este ok sa merg in fiecare zi adica as vrea rezultate bune in putin timp plus ca nu am ce face acasa si mai imi ocup si timpul, iar dupa ce imi va trece si voi merge tot asa la sala voi face iar febra musculara sau ma voi simti bine dupa antrenament, a fost doar asa din cauza ca am inceput in forta din prima zi febra sau va continua pe masura ce continui si antrenamentu?

11 răspunsuri:
| peperonies a răspuns:

Cam in 3 saptamani iti revii.

| vocea a răspuns:

Iata care sunt metodele prin care poţi scapa de febră musculară mult mai repede:
1. Consumă multe lichide! Hidratează-te bine! În unele cazuri, febra musculară şi crampele apar din cauza faptului că nu ai consumat suficiente lichide. Muşchii au nevoie de lichide pentru a se contracta eficient. Aşadar, consumă apă înainte, în timpul şi după terminarea antrenamentului.