| anonim_4396 a întrebat:

Cu totii consideram ca VIATA(in COMPLEXITATEA ei) si APARITIA ei pe Pamant este o MINUNE/MIRACOL.
Aparitia vietii pe Pamant,universul(SPATIUL COSMIC) in complexitatea lui,"universul interior" al fiecaruia dintre noi(creierul), trairile interioare si delimitarile sale...

Ce fel de MIRCOL considerati ca sunt:
-un Miracol al unui creator/ Dumnezeu
-un Miracol al Intamplarii(care implica Teorii precum cea Big Bangului...-care afirma ca suntem un Miracol al Intamplarii si Evolutiei)...

Priviti va rog acest videoclip inainte de a raspunde la intrebare:

Care considerati ca este ORIGINEA Aparitiei Vietii pe Pamant?
Pe ce va BAZATI atunci cand afirmati ca stiti care ar fi "ACEASTA"?

| OOOLEOOO a răspuns:

Viata este un paradox.

| Alphawolf a răspuns:

Nici eu nu vad legatura cu acel filmulet.

Nu pot concepe un creator, nu pot trece de premisa. "Dumnezeu" e prea simplu spus, el nu raspunde la intrebari, nu rezolva misterul, el doar limiteaza. Cum de exista, de unde a creat, de ce, cu ce si cum? - "Dumnezeu stie!" - Asta nu e in regula, eu nu pot accepta.

Cat priveste dezvoltarea copilului, e uluitor, insa, din ce am observat eu, crestinismul nu face nimic dezinteresat, iar asta scade in ochi mei increderea in informatia prezentata de ei. Crestinii sunt plini de prejudecati, sunt partinitori si subiectivi, ei mi-au oferit destule motive de a fi foarte sceptic... si nu pot exclude ca ei au "umflat" cate ceva in acel documentar(dezvoltarea copilului).

"pentru prima data, si inca o creatie a Bunului Dumnezeu va popula acest pamant! Amin!" - Asfel de prejudecati, adevaruri stabilite dupa ureche, imi spulbera orice incredere in a asfel de crestini.

Intamplarea este marele artist al Universului, nicio entitate consienta nu ar putea crea ceva atat de complex, pe cat spui ca este Universul, e clar mana hazardului, asa cum niciun pictor nu poate reproduce frumusetea tabloului creat prin simpla aruncare a culorilor pe panza.

In primul rand cel mai miraculos lucru ar fi un dumnezeu care sa le creeze pe astea toate
stiinta este o cautare in cunoasterea naturi, stiinta a descoperit prin dovezi ca acuma 13, 7 mld a avut loc un big bang,cum s-a produs inca nu stim, stim ca acuma miliarde de ani erau vietati simple cu cat timpul trecea complexitatea crestea asta s-a dovedit prin adn,fosile chesti stiintifice,nu stim cum a aparut viata dar sigur a aparut din ceva simplu,stiinta nu afirma nimic de ce minti nu-i crestineste asta stiai? stiinta a descoperit nu a afirmat, stiinta se ocupa cu realitatea nu cu fantezia, orice ipoteza devine stiinta doar prin dovezii multe care trebuie sa treaca multe experimente si timp, parerea mea cel mai mare miracol ar fi existenta unui zeu nu viata in complexitatea ei care e simpla de fapt atomi sunt simpli ba chiar totul ce exista e o iluzie redata de creierul nostrul, euam alta intrebare daca vedeti voi crestini ca asa complex e totul de ce sunteti cum sunteti, eu cred ca nici nu va pasa de dumnezeu credeti si voi ca sa fiti in grup in fine, daca credeti in dumnezeu de ce mergeti la doctor? de ce plangeti cand muriti? intreaba orice om inainte de moarte te bucurica mori oare ce va spune? de ce papa a facut 12 ore de operatie? sunt atatea intrebari, ca universul e complex nu putem nega asta dar a spune ca un zeu a creat mi se pare o prostie culmea tocmai zeul vostru l-a creat de ce nu mai multi zeii? de ce doar iahve? adica orice fenomen se repeta in natura cum a aparut unu putea aparea mai multi sau putem gandi rational sa nu ne mintim cu fantezii

| sublime89 a răspuns:

Nu putem folosi cuvantul miracol, pentru ca acesta descrie ceva ce incalca legile fizice ale universului, si din cate ne putem da seama, nu exista asemenea lucruri. Viata nu incalca aceste legi, doar atat ca noi inca nu stim exact cum a aparut, desi avem unele idei. Un creator doar ar complica lucrurile, si nu ar da cu adevarat o explicatie, sau ar fi doar o explicatie aparenta. Odata ce am sti ca exista un creator, originea si natura acestuia ar fi si mai misterioase decat e originea Universului acum. Dar semnele pe care te-ai astepta sa le vezi daca ar exista un creator, nu se vad. Totul indica faptul ca lumea noastra a luat nastere in urma unor procese naturale, fara interventia unei inteligente de tip zeu. De aceea, acest Univers, cu tot ce include el, e mai degraba un rezultat al intamplarii si al accidentelor aleatorii care au avut loc de-a lungul evolutiei sale.

| anonim_4396 explică:

E irelevanta parerea noastra atat timp cat nimeni nu poate dovedi nimic.

Nu vad legatura cu filmuletul in cauza.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Videoclipul era menit doar pentru a arata cat de complexa, miraculoasa... este viata(aparitia vietii)-in esenta insasi existenta!

| anonim_4396 explică:

Toti ar trebui sa isi de-a seama ca universul nu a aparut in urma unui accident.Totul a iesit perfect, chiar si omul, care are constiinta. Poate iesi asa o fiinta ca omul(sa poata alegi intre bine si rau) din un accident?

| anonim_4396 explică:

Viata nu este nu miracol. Viata este un efect al unei cauze, la fel ca tot ce s-a intamplat de cand a aparut pana in prezent.