| AvalohAlyn a întrebat:

Daca pana acum nu s-a gasit viata pe alte planete,extraterestra,inteligenta sau neinteligenta inseamna ca nu exista viata pe alte planete sau mai avem de cautat,de descoperit,de imbunatatit tehnologia? In cat timp credeti ca o sa se gaseasca viata pe alte planete? Dar totusi, o sa se gaseasca?

| Adryan_Addy_1989 a răspuns:

Viața extraterestră (sau viața din spațiul cosmic) este la ora actuală (2013) doar o ipoteză, conform căreia în Univers ar putea să existe și viață al cărei mediu natural nu este Pământul. Acest concept se referă la orice tip sau formă de viață, de la cele mai simple sisteme biologice (de ex. virusuri și procariote) până la cele mai complexe forme de viață cu inteligență proprie și organizare socială. Totuși, existența vieții în afara Terrei, fie ea orișicât de primitivă sau evoluată, nu a putut fi dovedită cu certitudine nici până în ziua de azi. Dar vârsta Universului, uriașă, precum și numărul enorm de sisteme stelare sugerează că dacă Pământul ar fi un model de corpuri cerești cu viață general valabil, atunci viața extraterestră ar trebui să fie întâlnită în Univers destul de des [1]. De asemenea există o contradicție evidentă între probabilitatea de existență în Univers a unor civilizații extraterestre, probabilitate estimată a fi mică dar reală, și lipsa de contacte cu astfel de civilizații sau alte dovezi de existență a lor, contradicție denumită paradoxul lui Fermi.
Descoperirea vietii extraterestre sau a planetelor asemanatoare Pamantului ar putea constitui niste riscuri la care s-ar expune locuitorii Terrei, in urmatorul deceniu. Vor aparea implicatii pe termen lung din punct de vedere psihologic si filozofic.

Toate aceste lucruri au reprezentat un element esential pe ordinea de zi a Forumului Economic Mondial de la Davos din Elvetia, potrivit Huffington Post.

Lideri mondiali din domeniul afacerilor si politicieni proeminenti s-au adunat sa discute probleme sau riscuri cu care se poate confrunta lumea in urmatorul deceniu.

Conform revistei Nature, Forumul de la Davos a adus mai multe elemente numite "pericole neasteptate, care pot veni peste noi". Una dintre aceste probleme de risc, cu care Pamantul si locuitorii sai s-ar putea confrunta in curand, se refera la "posibilele consecinte sociale ale contactului cu viata extraterestra".

Raportul global al reuniunii de la Davos pentru anul 2013 afirma ca "avand in vedere ritmul explorarii spatiului, este posibil sa descoperim existenta vietii extraterestre sau a altor planete care ar suporta viata umana.

In 10 ani, am putea avea dovezi ca Pamantul nu este unic si ca exista viata in alta parte in Univers".

Astronomii si astrobiologii afirma toate acestea datorita succesului enorm pe care a avut-o misiunea observatorului spatial Kepler al NASA.

"Acum, mii de 'exoplanete' care graviteaza in jurul unor stele indepartate au fost detectate. Misiunea Kepler a identificat planete de marimea Pamantului".

Factorul de risc al tuturor acestor probleme vine cu implicatii pe termen lung din punct de vedere psihologic si filozofic, care vor insoti descoperirea vietii extraterestre.

"Descoperirea chiar a unei simple vieti ar alimenta speculatiile despre existenta altor fiinte inteligente si aceasta ar putea contesta multe ipoteze care stau la baza filosofiei umane si a religiei", se arata in raport.
Concluzia:este foarte posibil.
Toti oameni se gandesc ca ar fi niste roboti cu nave extratereste care sunt foarte inteligenti dar pot sa fie ca unele animale de pe Terra
de ex:ursul polar care traieste la temperaturi foarte scazute asemanatoare cu temperatura de pe alte planete, dar pot fi doar niste bacterii ..foarte rezistente
Sper ca te-am ajutat!

Nu tata, noi am atins summumul evolutiei tehnologice. Nu mai avem ce sa imbunatatim. Avem acces la tot Universul, pentru ca HEI! Noi suntem centrul sau. In univers exista miliarde de miliarde de milioane...(stiti si voi continuarea) de planete. Noi ne aflampe una singura. Dar este foarte logic c daca nu exista fiinte extraterestre in sistemul acesta solar (ce reprezinta 0, 00000(...)0001% din Univers, atunci nu exista nicaieri in Univerrs. Lasand ironia noi nu putem detecta forme de viata in Univers dintr-un considerent pragmatic :Marimea.

| sabin89 a răspuns:

Cateodata, stand eu asa si gandindu-ma si tot meditand, zic ca nu se va gasi. Alteori, tot asa, stand si gandindu-ma si tot meditand, zic ca se va gasi. Dupa cum vezi, nu te poti baza pe parerea mea.

| onasis1961 a răspuns:

Mai mult ca siguri exista!

| PopândăuIRătăcit a răspuns:

N-ai de unde sa stii.

| Lizzu a răspuns:

Nu stie nimeni in cat timp, doar aproximari.
Daca nu s-a descoperit pana acum inseamna ca ori am cautat prea aproape de noi, ori nu am cautat in directia buna.

Tot ce cred eu este ca da, exista viata, civilizatii pe alte Planete..sunt atatea in imensul Univers. Si poate pana sa le descoperim si vizitam noi pe ele, mai intai ne vor descoperi ele pe noiwinking

| WhatheWow a răspuns:

Din punct de vedere matematic, probabilitatea ca în Univers să mai existe viață și-n alte părți decât pe Terra e de peste 90% însă doar în teorie; în practică nu am descoperit încă nici cea mai mică urmă a existenței acesteia și sunt foarte sceptic în această privință, dat fiind faptul că nu am reușit fizic să trecem dincolo de Lună iar pe termen mediu nu cred că o vom putea face.

Nu s-a gasit viata pentru ca se cauta ceva identic cu noi. Dar viata sub alte forme, exista. Stii vorba aia: nu vad padurea din cauza copacilor. Cam asa si aici.

Este viata pe alte planete.

| Florin_Salam_1945 a răspuns:

Domnule extrateresti exista ei sis folosesc creiule 1000 ca isus ca isus afost adus pe pamnt de extrateresti si isi folosesc creieruk sa fie invisibil