| AlexAlxAlex a întrebat:

voi credeti in extrateresti, dau FUNDA celei mai complexe pareri.

| katy a răspuns:

Bineinteles ca exista.sunt sigura ca cei care conduc lumea, stiu asta de ani de zile, poate chiar si comunica cu ei. oricum noi nu o sa aflam asta prea curand, s-ar crea haos.eu merg pe principiul ca filmele cu extraterestri sunt facute pentru a ne obisnui cu ideea ca ei exista si totodata ca o pregatire in caz de va veni momentul sa ne intalnim cu ei, impactul sa nu fie unul foarte mare, la nivel emotional si psihic sa fim putin familiarizati cu acestia

| CuriousStuff a răspuns:

Nu e nevoie de niciun raspuns complex. Trebuie doar sa te gandesti cat de mare e universul si cate planete au conditii perfecte pentru a sustine viata. Astfel, as spune ca posibilitatea ca sa existe si alte forme de viata pe alte planete e aproape 100%, acum nu stiu daca inteligente sau nu dar, din nou, probabil ca sunt si inteligente si mult mai dezvoltate decat noi. Dar revenind la dimensiunile universului, probabil ca nu o sa ajungem niciodata sa ne intalnim cu ele. Doar daca ne construim ceva nava mama si incepem sa hoinarim prin spatiu. si poate nici atunci.

Există unul chiar printre noi laughing
Da, cred că există. Este imposibil ca noi să fim singuri în Univers, el fiind atât de mare. Sunt sigura ca măcar pe una dintre planetele recent descoperite, există o formă de viață.

Nu.
Daca faceti referire la omuletii verzi, sau la ceva dde acest gen, raspunsul meu este ca nu exista o astfel de specie.
Dar daca o luam din punct de vedere Scripturistic, raspunsul meu este Da.
Exista viata pe alte planete, insa noi, nu le putem vedea.
Daca doriti mai multe dovezi palpabile, va recomand sa studiati Biblia

| NAT0 a răspuns:

Zilnic văd marţieni care nu ştiu pe ce planetă se află.

| Elide a răspuns:

Nu cred in așa ceva, dar cu siguranță ei exista.În..Filme și în. Mintea omului

| Edisor27 a răspuns:

Cate odata imi vine sa cred cate o data nu. Dar multe sanse sunt sa NU existe

| Withoutnamenoname a răspuns (pentru Edisor27):

"Câte o dată " se răsucește limba română în mormânt... -_-

| RoxanaY a răspuns:

In niciun caz!

| anonim_4396 a răspuns (pentru RoxanaY):

Nu, probabil exista o fantoma numita Yehova care este singura fiinta absoluta din univers si care ne-a creat doar pe noi, oamenii, in tot universul asta infinit (sau nu?). Perceptia ta si a celor din breasla ta despre lume este total deformata.

| GabrieL98KiDD a răspuns:

Lol,cred ca este logic ca exista extrateresti doar nu crezi ca noi suntem singuri intr-un unviers atat de mare incat nici nu iti poti imagina densitatea lui, hai sa fim seriosi.
Astia care se cred ei buricul universului mai bine ar tacea decat sa vb numai prosti.
Acum logic ca nu exista date oficiale despre existenta lor(de care sa stim noi) dar iti garantez eu ca exista.
Deja am vazut ca cei de la nasa au descoperit recent 5 sau 6 planete pe care exista sanse mari sa fie apa lichida la pe ca pe pamant dar deocamdata nu avem noi tehnologia necesara sa strabatem sute de ani lumina pentru a le studia.

| CuriousStuff a răspuns (pentru GabrieL98KiDD):

Chiar si pe luna exista apa inghetata si cu siguranta exista si apa lichida sub cea inghetata avand in vedere proprietatea minunata a apei de a-si creste densitatea la 4 grade, asa ca apa (chiar si lichida insa sub stratul gros de gheata) probabil exista poate nu chiar pe majoritatea planetelor, insa pe muuulte din ele.

| Eric19 a răspuns:

Sunt 99% sigur. Nu cred ca noi suntem singurii pe aceasta lume. Iar extraterestrii sunt mult mai destepti decat noi

| Edisor27 a răspuns (pentru Eric19):

Probabil ca exista, dar nu traiesc pe planeta noastra