| anonim_4396 a întrebat:

Voi credeti ca exista extraterestii sau cel putin alta viata in univers..eu cred 100%

NOname
| NOname a răspuns:

Probabilitatea că există viața și în afara Terrei este enormă - ar fi o naivitate prea mare să credem că suntem singuri în Univers - așa că am o convingere că viața extraterestră există (de orice formă ar fi ea).

| Dumnezău a răspuns:

Alte forme de viata exista in sistemul nostru solar nesemnificativ, nici nu se pune problema de intregul Univers sau multiversuri. Extraterestri exista, aproape sigur, dar nu cred ca arata ca in bine-cunoscutele legende urbane ale oamenilor naivi.Nu e deloc exclus sa semene la infatisare cu zeii budistilor sau chiar cu cei ai monoteistilor.

| mgtow a răspuns:

Asa e mai sunt si alte civilizatii.

| OOOLEOOO a răspuns (pentru mgtow):

Nu e nevoie se cautam departe, chiar si sub stratul de gheata al lunei europa putem gasi forme de viata unicelulare.

Exista, s-a demonstrat matematic ca exista.

| Dash a răspuns:

Da

Posibil ca da

| WhatheWow a răspuns:

100% ca nu exista!

Imposibil sa nu existe.

Argumente!

| anonim_4396 explică (pentru WhatheWow):

S-au descoperit meteoriti care au adus bacterii cu ei. e clar ca e viata si in alte parti.

| anonim_4396 explică (pentru WhatheWow):

S-a descoperit ca pe pamant erau bacterii inca de acum 4 miliarde de ani, exact dupa formare, cand pamantul nu avea conditiile de viata pe care le stim noi. se stie ca bacteriile rezista foarte mult in univers, intra in stand-by si nu mai functioneaza, nu se dezvolta, dar ele rezista (nu mor) la conditiile alea foarte mult timp.

| WhatheWow a răspuns (pentru anonim_4396):

Teorii, ipoteze; nimic palpabil. Si ce sustii cu bacteriile extraterestre din meteorit, e doar o fosila si nu e 100% sigur ca e de o bacterie.

| anonim_4396 explică (pentru WhatheWow):

Teorii, ipoteze; nimic palpabil pentru tine, vrei sa spui. pentru cei care sunt ceva mai deschisi la minte este ceva enorm si foarte adevarat. vorbim despre doua lucruri diferite cred, tu stii de fosila eu stiu de bacterii. si daca e de fosila, asta ce-ti spune?

| WhatheWow a răspuns (pentru anonim_4396):

Ce diferenta e intre credinta ta si credinta unui crestin?; nici una, e aceiasi ideologie dar cu un alt continut.

| anonim_4396 explică (pentru WhatheWow):

Da de unde veni si asta mai omule? Si daca ar fi asa de ce ar fi o problema? Cred in ce vreau eu si nu te freaca pe tine la icre. E doar problema mea.

| Inferno a răspuns (pentru WhatheWow):

"100% ca nu exista!"
Matematic exista, probabilitatea sa nu existe extraterestri este de 0, 00001%.

| WhatheWow a răspuns (pentru Inferno):

Intrebarea era daca noi credem in existenta extraterestrilor si era alterata de la inceput prin introducerea acelui "eu cred 100%ca exista", iar raspunsul meu a fost elaborat tot in acest mod. Eu am incercat intotdeauna sa gasesc o logica sanatoasa lucrurilor iar in acest caz lipsa de dovezi reale e aceea care ma determina sa nu cred. S-a facut o ecuatie matematica a existentei lui Dumnezeu iar rezultatul a fost ca 99% exista dar, acest mod de a pune o baza solida pe probabilitati nu e deloc una sanatoasa. Eu imi rezerv dreptul de a fi sceptic pe acest subiect pina la descoperirea unor dovezi clare.

| Inferno a răspuns (pentru WhatheWow):

Ecuatia Lui Dumnezeu nu are relevanta cu ecuatia de care vorbesc eu.
Exista mai multe sanse sa existe extraterestrii decat sa nu existe, mult mai multe. Matematica nu se insala.
"...a fost ca 99% exista."
Ma indoiesc.
Legat de Dumnezeu e vorba de o formula complicata, aici e vorba de probabilitate.
Formulele probabilitatii care sunt FOARTE exacte.
E ca si cand ai 10 bine 9 sunt negre si 1 este alba. Care este probabilitatea ca bila sa fie neagra? P= Nr de cazur favorabile impartit la numarul de cazuri posibile. Deci P=9/10. Deci este de 0, 9. In timp ce probabilitatea ca bila sa fie alba e de 0, 1.
Dar tu pariezi ca bila va fi alba cu toate ca probabilitatea sa fie neagra e mult mai mare.

| WhatheWow a răspuns (pentru Inferno):

Eu nu pariez pe nimic, vreau doar dovezi care sa puna baza credintei mele in anumite lucruri. Stii de ce urasc matematica? Pentru ca da raspunsuri unor intrebari care nu au legatura cu ea. Daca un om, foarte cunoscut, cu un IQ de 174 face o formula matematica prin care dovedeste ca tot ceea ce se scrie in Biblie e adevarat, ca exista Rai si Iad, trebuie sa-l cred? Sint multi care cred ca sintem vizitati de extraterestri, ca aselenizarea a fost doar un trucaj, ca Einstein a descoperit o cale de a calatorii in timp dar a distrus dovezile si pot sa-ti mai dau sute si chiar mii de astfel de exemple dar asta tine de ratiunea pe care o ai si ti-ai cultivat-o cu astfel de lucruri. E adevarat ca probabilitatea sa existe viata undeva, acolo, insa e doar o probabilitate matematica si pentru mine asa ramine pina la confirmarea ei cu dovezi reale. Asta e una dintre cauzele pentru care nu cred ca exista Dumnezeu, fantome, magie, calatorii in timp,. Sintem noi, aici pe pamint si nimic altceva deocamdata.

| OOOLEOOO a răspuns:

Suntem mai mult ca siguri ca sub stratul de gheata a lunei Europa a lui jupiten se pot gasi forme de viata complexa. Exista planete numite Super Terra care au aceleasi calitati precum o are planeta noastra, aflate la o distanta rezonabila fata de steaua ei.
Totul poate fii dovedit, ne mai trebuie doar tehnologia care sa ne trimita in aceste locuri.

| WhatheWow a răspuns (pentru OOOLEOOO):

E ca si cind ai spune ca avem dovada ca exista Dumnezeu, dar mai trebuie doar acceptata. Drumul de la teorie la demonstratia ei pe baza de dovezi e lung si anevoios, tocmai de aceea sint multe lucruri care nu au inca un raspuns.

| anonim_4396 explică:

Dar nici pe pamant nu sunt prea multi oameni... intra pe D/S sa te convingi singur.

| Alikke a răspuns:

Extraterestrii este o definitie incorect spusa.
Corect spus este: Fiinte Extra-Dimensionale.
Pentru ca omul are o viziune limitata si poate percepe putine dimensiuni, asa se explica de ce omul nu poate vedea cu ochiul liber fiintele care fac parte din afara dimensiunii pe care noi o putem percepe.
Dar in viitor o sa putem percepe mult mai multe dimensiuni decat putem acum.
Si in legatura cu extraterestrii. Priveste aici:
Se numesc Fiinte Extra-Dimensionale. Sunt pe Pamant, doar ca noi avem ochii mult prea primitivi pentru ca sa le putem vedea. Asa cum nu putem vedea nici Spiritele. Pentru ca fac parte din dimensiunile pe care noi nu le putem percepe cu ochii. Noi putem percepe doar 4 dimensiuni: lungimea, inaltimea, latimea si timpul.

| Andreeaaaaaaaaa a răspuns:

Si eu... in universul asta infinit e imposibil sa fim doar noi...winking Funda? puppy dog eyes

| AstroAlex59 a răspuns:

Universul e infinit deci e imposibil ca undeva acolo sa nu existe viata. Eu consider ca exista si alte civilizatii mai superioare noua.winking

| NorishorPhufos a răspuns:

Da, sunt sigura 100%

| AnabelleKr a răspuns:

Daca exista viata pe Terra, de ce nu ar exista si pe alte planete?

| SweetyღGirl a răspuns:

Poate nu s-a dovedit existenta omuletilor verzi, dar forme de viata simple trebuie sa existe.Pe europa, satelitul glaciar al lui jupiter s-a gasit un lac subteran in care ar putea exista fosile sau bacterii.

| lovitddefulger a răspuns:

Poti fi prost 100%?

| mizantropuldinmine a răspuns:

Eu nu cred!

| Giuvaer a răspuns:

"Eu cred că demoni babilonieni le bagă pe gât la pământeni marţieni şi glingonieni."

| Kay1 a răspuns:

Si eu cred.

| NyKoLe25 a răspuns:

Presupun ...cat de cat dar ar trebui sa existe mai multe indici!happy