| AvalohAlyn a întrebat:

Voi credeti ca mai exista viata inteligenta pe alte planete din Univers? Asa, ca pe Terra(Pamant)

| Darkmagic a răspuns:

Stiinta, printr-o ecuatie elaborata de un nene Frank Drake, spune ca da, exista.
Mai jos ai doua raspunsuri, si motivul pentru care eu nu cred in corectitudinea ecuatiei de la Green Bank. :)

Pana acum NU s-a descoperit viata extraterestra nici macar la nivel de bacterii, chiar daca acest tip de viata e chiar MAI GREU de descoperit decat "viata inteligenta"...prin urmare, decat sa se certe pe "Universul e infinit" si "Universul nu e infinit", restul userilor puteau sa-ti dea macar raspunsuri limitate la "Da, exista", sau "Nu, nu exista viata inteligenta". :D
Tot a "documentare zero" ar suna... :))

| Mayar a răspuns:

Nu. Daca ar exista, am fi aflat deja demult!

| T0T a răspuns:

Mă, este cea mai mare posibilitate. Existăm într-o posibilă infinitate. Nu știm nici cât de puțin știm.

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Doar Dumnezeu stie ce creeaza

| sublime89 a răspuns:

Eu cred ca da, tinand cont de marimea Universului. Dar dovezi nu sunt deocamdata, asa ca nimic nu e sigur. Dar intai poate ar trebui sa ne dam seama daca exista viata inteligenta aici pe Pamant, pentru ca omenirea da dovada foarte des ca e capabila de lucruri nu tocmai inteligente. Ne omoram intre noi, distrugem mediul, ne furam unii pe altii etc. Pana la urma, poate ca nu suntem atat de departe de cimpanzei precum ne place sa credem. Asa ca daca o rasa de extraterestri ar cerceta Terra, ar exista o posibilitate sa traga conlcuzia ca aici nu exista viata inteligenta, si sa se uite la noi asa cum ne uitam noi la cimpanzei. Ce ar decide sa faca cu noi intr-o asemenea situatie nu stiu, dar sigur am fi la mila lor.

Cred ca da.

| aabaaab3278 a răspuns:

De ce nu ar exista?

| Krixxus a răspuns:

Universul e infinit, deci cred ca sunt ceva sanse sa fie viata acolo, afara, nu stiu daca e inteligenta sau nu, dar cred ca e.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Krixxus):

Universul nu e infinit.

| Krixxus a răspuns (pentru anonim_4396):

Si unde se termina geniule? intr-un zid?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Krixxus):

Universul e in continua expansiune = nu e infinit.
Daca ar fi infinit nu ar mai putea fi in expansiune, lol. laughing

| Krixxus a răspuns (pentru anonim_4396):

In continua expansiune, infinit care e diferenta?

| T0T a răspuns (pentru anonim_4396):

Ceva este în expansiune într-un anumit spațiu. Cât de logic ți se pare ca ceva să fie în expansiune în cadrul nimicului?

| anonim_4396 a răspuns (pentru T0T):

El a zis "universul e infinit"
Mda, spatiul e infinit dar universul nu.

| Sean a răspuns (pentru Krixxus):

Nu stiu cum sa iti explic mai clar, mi-ar trebui o foaie ca sa intelegi cat de cat, deci in primul rand infinit inseamna fara limite si cum universul este in continua expansiune, adica are o "limita" cum ar fi in aceste momente, voi incerca sa iti arat printr-un desen mai jos:

|--------------------------------------------------------.....infinit
|---------------------...------...Univers(aceste momente)

Sper ca ai inteles ceva, asta ii cel mai simplu mod prin care as putea sa iti explic.

| T0T a răspuns (pentru anonim_4396):

UNIVÉRS, universuri, s. n. 1. Lumea în totalitatea ei, nemărginită în timp și spațiu, infinit de variată în ce privește formele pe care le ia materia în procesul dezvoltării ei

SPÁȚIU, spații, s. n. 1. (Fii; la sg.) Formă obiectivă și universală a existenței materiei, inseparabilă de materie, care are aspectul unui întreg neîntrerupt cu trei dimensiuni și exprimă ordinea coexistenței obiectelor lumii reale, poziția, distanța, mărimea, forma, întinderea lor. ♦

Spațiul e ceva. Universul cuprinde tot ce este ceva.
Eu nu spun că universul este sau nu infinit, pentru că este complet normal să nu știu. Dar asta îmi spune logica.

| Inferno a răspuns (pentru T0T):

Universul nu se extinde intr-un anumit spatiu cichiar spatiul este cel ce sufera expansiunea.

| OmulDeStiinta1986 a răspuns (pentru Krixxus):

Poate ca e infinit ca spatiu dar nu si ca numar de atomi. dar intr-adevar insasi spatiul se extinde dupa cum zice Inferno.
exista o ecuatie prin care se calculeaza probabilitatea de a exista extraterestri. uite videoclipul http://bit.ly/1xmzq8o

| Krixxus a răspuns (pentru Sean):

Bla bla bla...e pe aici un comentariu care te contrazice... si e citat din dex sau wikipedia :p

| theodorafemme2001 a răspuns:

Este posibil. Imi plac intrebarile tale. Eu consider ca nu putem fi singurele fiinte din univers, deci da.

| Sean a răspuns:

Da probabilitatea ii uriasa, doar in universul observabil se afla 10 la puterea 24 planete, un numar mare, macar una dintre aceste planete ar fi putut dezvolta viata inteligenta, dar sunt mult mai multe probabil.

| Cristi9025 a răspuns:

Nu cred ca sunt pe alte planete fiinte inteligente dar poate au fost. Stiai ca pe marte la ploul sud si polul nord al martelui e apa inghetata? Si sau cercetat comete de pe marte si cu telescopul au vazut viermisori pe care ii puteai misca cu mana dar ei erau morti. Si daca au exixtat viermi cu viata pe marte poate au fost inteligenti.

| Tr3eaTxGh3osT a răspuns:

De ce nu? Universul e mare, nimeni nu cunoaste limitele universului, si ce e dincolo de el.

| oOoDiaoOo a răspuns:

Da,mereu am crezut asta.
Nu avem de unde sa stim noi ca nu, asa cum am aparut noi, poate au aparut si altii.

| mar342 a răspuns:

Da, sunt sigur ca mai exista. Gandeste-te ca noi suntem intr-un sistem solar, intr-o galaxie. Universul este infinit. Adica sunt o infinitate de galaxii. Sigur undeva exista viata.