| Amalia442 a întrebat:

Am cumparat un kit de gaming de pe eMAG acum o luna si ieri s-au stricat 3 taste de la tastatura fara sa fie lovita sau ceva. Am trimis formular pe aplicatie insa factura si contractul de garantie le am online. Trebuie sa le scot la imprimanta si dupa sa le pun in cutie sau doar le arat curierului?

Răspuns Câştigător
| DjSannan a răspuns:

In general, este recomandat sa ai documentele la indemana atunci cand trimiti un produs inapoi pentru reparatie sau inlocuire, mai ales daca are garantie. Este posibil ca curierul sa te solicite sa le arati, asa ca este mai bine sa le ai cu tine. Daca ai factura si contractul de garantie online, ar fi bine sa le printezi si sa le pui impreuna cu produsul in cutia de returnare. Daca nu ai acces la o imprimanta, ar trebui sa le arati curierului atunci cand iti ridica coletul. In orice caz, asigura-te ca ai toate documentele necesare la indemana pentru a evita eventuale probleme sau intarzieri in procesul de reparatie sau inlocuire

| Frank51 a răspuns (pentru DjSannan):

Și dacă returnează produsul la easybox, cui îi arată hârtiile? Lu' tata?

Nu mai suntem în 79, garanțiile sunt virtuale, nu le cere nimeni.

| DjSannan a răspuns (pentru Frank51):

De ce nu suni la cei de la Emag la serviciu clienti. Sigur ei te pot lamuri mai bine la problema care o ai tu

| Amalia442 explică (pentru Frank51):

In situația de fata, nu il returnez la easybox ci vine curierul sa il dau. Nu era necesar sa ii raspunzi in halul asta.

| Amalia442 explică (pentru DjSannan):

Astept sa vad daca decurge totul bine, daca nu, atunci voi suna.

| DjSannan a răspuns (pentru Amalia442):

Eu zic totusi sa suni, e mai sigur si asa te scapi de o grija

| Amalia442 explică (pentru DjSannan):

Atunci voi suna dimineata, mai tarziu e prea tarziu pentru ca am ales sa vina curierul in 3

| Frank51 a răspuns (pentru Amalia442):

Care hal?

Plus de asta a mai spus încă o prostie, să suni la eMAG este imposibil din moment ce nu mai au callcenter. Maxim, MAXIM, le lași un mail și te sună ei.

Deci felicitări că dai fundă unui răspuns total pe lângă subiect.

| DjSannan a răspuns (pentru Frank51):

Showroom eMAG Bucureşti
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Str. Liviu Rebreanu, Nr 6A, Galeriile Titan, Bucureşti, 031784
Contact eMAG Iaşi
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Bulevardul Tudor Vladimirescu, Iulius Mall, Iaşi, 700259
Contact eMAG Timişoara
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Bulevardul Liviu Rebreanu Nr.2-5 Timişoara 300425
Telefon eMAG Bacău
Telefon: 021 200 5200
Adresa:Strada Ştefan Cel Mare 28 Bacău 600360
Telefon Contact eMAG Braşov
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Str. Nicolae Titulescu Nr. 58 Braşov 500103
Contact eMAG Buzău
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Bulevardul Unirii 232 Buzău 120021
Contact eMAG Cluj-Napoca
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Calea Manastur Nr 2-6 Cluj-Napoca 400372
Contact eMAG Constanţa
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Bd. Tomis Nr.218 Constanţa 900183
Contact telefonic eMAG Craiova
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Calea Severinului Nr. 15 Craiova 200233
Telefon contact eMAG Galaţi
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Bvd. George Coşbuc Nr 251 Galaţi 800506
Relatii clienti eMAG Oradea
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Str. Piata Cetatii Nr.1 Oradea 410520
Suport clienti eMAG Ploieşti
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Str. Calomfirescu Nr 2 Ploieşti 100176
eMAG Satu Mare
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Str. Careiului 17 Satu Mare 440157
eMAG Sibiu
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Str. Lector 1-3A Sibiu 550245
eMAG Suceava
Telefon: 021 200 5200
Adresa: Calea Unirii Nr 22 Suceava 720018
eMAG Târgu Mureş
Telefon: 021 200 5200
Adresa: B-dul. 1 Decembrie 1918, Nr 242 Târgu Mureş 540470

| Frank51 a răspuns (pentru DjSannan):

Ai băut ceva? Sau ăsta e modul tău de-a fi?

Prima dată zici să sunăm la serviciu clienți, acum ne dai numerele de telefon de la toate sediile eMAG.

Te întreb sincer, stai bine cu sănătatea?

| Frank51 a răspuns (pentru Amalia442):

Nu îți cere garanția curierul, nici eMAG, nici depanero, nimeni. Tu doar dai retur sau la garanție sau orice, și returnezi produsul exact așa cum l-ai primit.

11 răspunsuri:
| NLS a răspuns:

Am returnat la eMag un singur produs, un sistem 5.1 acum 6 luni, si nu mi-a cerut nimeni garantia.
Au si ei factura in baza de date, si iti vad numele, adresa, pe colet.
Nu mai suntem in 2001.