|

Am un router Tenda, a mers perfect pana in seara asta cand deodata mi s-a intrerupt conexiunea la internet pe telefon (Wifi-ul). M-am dus pe site-ul de configurare al router-ului si spune ca " Cablul WAN nu este introdus " M-am uitat la cablu si este totul ok, dar nu mai vrea sa functioneze. Ce sa fac?





Dau funda! =)

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Scoate routerul din priza cateva secunde si baga-l iar.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sună la furnizorul de internet, că e de la ei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Incearca sa scoti si sa bagi cablul, uita-te si la celalalt (in caz ca mai ai unul), incearca sa scoti routerul din priza si dupa sa-l bagi la loc, iar daca nu functioneaza trebuie sa suni la ei si sa vina sa ti-l repare sau sa-ti spuna cum sa-l repari.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu cred ca pe telefon zice de cablu... ca nu e introdus

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează