| Daughter a întrebat:

Am nevoie de un raspuns urgent! Mi-am cumparat recent din Anglia un Samsung Galaxy S6 Edge Plus, iar acesta era blocat pe reteaua Telekom. Am mers la acestia, insa au spus ca habar nu au ce sa faca asa ca am apelat la o cunostiinta care se pricepea in acest domeniu si in cele din urma a rezolvat problema cu reteaua ( mi-a spus ca la decodat), iar acum cartela mea SIM functioneaza. Problema este urmatoarea: Telefonul a inceput sa mearga foarte, foarte greu. Ecranul ingheata, aplicatiile se blocheaza imediat. L-am resetat de cateva ori insa nimic. Ba din contra imi apare un mesaj cum ca s-au detectat actiuni neautorizate. Help me!

Răspuns Câştigător
| dfeel a răspuns:

Este posibil ca telefonul tau sa fi fost resoftat pentru a fi deblocat. Resoftarea daca nu se face cum trebui duce la un sistem de operare instabil.
A doua varianta ar fi un eventual malware dar parca prea coincide momentul infectarii cu deblocarea.
Intreaba-l pe cel carea facut deblocarea ce modalitate a folosit.
Apoi iti mai ramane si varianta resoftarii intr-un centru specializat.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ai dat 500 de lire pe el? Sau nu l-ai luat nou?

| Daughter explică (pentru darrio2007):

Telefonul era nou cand l-am achiziționat.

| darrio2007 a răspuns (pentru Daughter):

Credeam ca ai gasit la alt pret.In Preston Road, in Londra am vazut de vanzare la pretul asta.

| Daughter explică (pentru darrio2007):

Ai totusi vreo idee in legatura cu ce as putea face cu telefonul?

| darrio2007 a răspuns (pentru Daughter):

Cred ca o rootare. Dar nu poti sti daca va merge mai bine sau mai rau. Unii spun ca functioneaza mai bine dupa root altii ca mai rau. Nu prea ma pricep la rootare. Eu prefer sa folosesc telefonul asa cum il cumpar. Instalez doua trei aplicatii si atat. Mai cere si tu pareri de la prieteni, cunostinte, care se pricep mai bine in acest domeniu.