| TeckTonik997 a întrebat:

De vreo saptamana am o problema cu internetul. Am internet prin cablu de la RCS si am un router de wifi acasa. Cam la fiecare 10-15min trebuie sa restartez routerul ca sa mearga. El ramane conectat, nu da nici un semn ca nu ar merge dar nu incarca absolut nimic. Am routerul de 1-2 ani si internet de la ei de vreo 5 si nu am patit asa ceva. Ce ar putea fi?

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

RCS se conecteaza cu PPPoE, adica cu nume si parola.
Prin aceasta metoda, daca din vreun motiv se intrerupe conexiunea intre calculator si server, trebuie ceruta iarasi conectarea. In acest caz dai click manual pe "Conectare" si se restabileste linia.
Exista insa o posibilitate de RECONECTARE AUTOMATA, la setarile conexiunii, atat pe calculator, cat si in router. Aceasta optiune odata bifata nu vei mai simti aceste intreruperi de fractiuni de secunde, conexiunea refacandu-se in mod automat.

Mentionez ca, daca nu se alege reconectare automata, atunci toate conexiunile de internet (mai vizibil la cele care folosesc nume si parola pentru conectare) se opresc in permanenta pentru fractiuni de secunda din cauza fluxului mare de informatii prin orice sistem din lume, si tocmai din acest motiv s-a prevazut optiunea de reconectare automata atat in routere, cat si in toate sistemele de operare.

Ca urmare, apeleaza la RCS doar atunci daca nici prin conectare manuala nu functioneaza internetul, nici chiar dupa restartarea sistemului.

| NAT0 a răspuns:

Ai 2 variante. Ori incerxi sa schimbi routerul sa vezi daca mai ai probleme iar daca ai probleme si cu routerul nou e clar, rezilieaza contracul si cauta alt provider.

| TeckTonik997 explică (pentru NAT0):

Am uitat sa mentionez ca, acum am bagat cablul direct in PC si nu am probleme.
Acum cateva zile am cumparat alt router dar l-am dus inapoi din start pentru ca era stricat. Avea un zgomot zici ca acum facea scurt...

| Salontanul a răspuns (pentru TeckTonik997):

Si pe asta trebuie sa-l duci inapoi. E clar ca-i de vina routerul.

| TeckTonik997 explică (pentru Salontanul):

UPDATE: Si cu cablul direct in PC, tot patesc chestia asta. Am sunat la RDS...

| Salontanul a răspuns (pentru TeckTonik997):

Atunci chiar ai facut bine ca ai sunat la RDS.

| NAT0 a răspuns (pentru TeckTonik997):

Dacă nu se remediează în 5 zile maxim (după primul apel la rds), cere o reziliare de contrat și schimbă providerul.