| GeorgiRallu a întrebat:

Acum 2 zile mi-am reîncărcat cartela de COSMOTE VIBE cu 5 Euro. Eu mereu am avut activată extraopţiunea cu 3000 min în Cosmote, sms nelimitate în cosmote, 50 MB, 3000 min romtelecom + 120 min / sms naţionale. Ei bine când mi-am reîncărcat-o, mereu trebuia să aştept 10 minute pentru a primii mesajul de confirmare, am aşteptat să primesc mesajul de confirmare şi nimic. Apoi am încercat să dau mesaj unei persoane şi a mers... dar după nici 20 de mesaje în cosmote îmi zicea că nu am credit suficient, la fel şi în alte reţele. Întrebarea mea e dacă mai pot face ceva în afară faptului de a o reîncarcă din nou şi dacă ştiţi ce nu a mers bine? Fundă celui care ştie.

Răspuns Câştigător
| Roxin a răspuns:

Din pacate, da.
Si pe viitor, iti recomand sa incarci direct de la magazin Cosmote, din aplicatia lor si sa astepti confirmarea fara sa iesi din magazin. Asa, iti asiguri optiunile sau creditul si banii sunt cheltuiti cum trebuie.
Seara faina! happy

4 răspunsuri:
| Roxin a răspuns:

Recomand relatii cu clientii happy Ei pot verifica in aplicatie ce s-a intamplat de fapt pe cartela si te vor ajuta de acolo cu siguranta happy

| GeorgiRallu explică (pentru Roxin):

Problema este că îmi zic doar că nu am nimic în cont şi că îmi este activ până pe 8 septembrie straight face Dar codul de reîncărcare a fost utilizat.

| Roxin a răspuns (pentru GeorgiRallu):

Inteleg. Mai ai bonul de la cumpararea codului? Sau mesajul de confirmare cu reincarcarea si optiunile activate? Te-ar ajuta mult detaliile astea. Oricum, cei din CallCenter Cosmote sunt tare plictisiti si fara vreun chef de a ajuta...Din intamplare, lucrez in domeniu...Doamne Fereste pentru ei vreodata laughing
Mergi si la magazinul de unde ai luat codul, vezi daca te pot ajuta ei cumva.

| GeorgiRallu explică (pentru Roxin):

Nu am primit nici un mesaj cu confirmarea reîncărcării, am scris big grin ...Deci să înţeleg că nu prea mai sunt alte metode decât să o reîncarc din nou?

| Roxin a răspuns (pentru GeorgiRallu):

Din pacate, da.
Si pe viitor, iti recomand sa incarci direct de la magazin Cosmote, din aplicatia lor si sa astepti confirmarea fara sa iesi din magazin. Asa, iti asiguri optiunile sau creditul si banii sunt cheltuiti cum trebuie.
Seara faina! happy