| Alondrasarah a întrebat:

Mi- am cumparat astazi un telefon de la Orange shop cu abonament si cand sun la 415 imi spune:" Stimate client, Serviciu Cronos nu poate prezenta info despre abonamentul dvs. Va rugam reveniti.".din ce am vazut pe net, si din ce m-am mai informat eu, va functiona dupa 48 ore.Dar sunt curioasa daca face cost suplimentar, avand in vedere ca am sunat si am trim. mesaje.Va rogpuppy dog eyes, spuneti-mi. Multumesc!
:*

Răspuns Câştigător
| psihopatik a răspuns:

Trebuie sa astepti spun ei 48 de ore ...de cele mai multe ori dureaza mai putin gen o zi dar tinand cont ca este weekend eu zic ca pe luni probabil o sa iti poti vedea detaliile despre abonament

| Alondrasarah explică (pentru psihopatik):

Dar cost suplimentar se face, daca sun etc?

| psihopatik a răspuns (pentru Alondrasarah):

Atata timp cat tu ai abonamentul incepand cu data de astazi nu ai de ce sa faci cost suplimentar asta daca ai minute si mesaje incluse in abonament

3 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Intr-adevar, serviciul Cronos poate furniza informatii dupa 48 de ore de la activarea abonamentului. Acelasi lucru se intampla si daca in contul tau Orange au fost modificari de tip schimbare de pachet, schimbare de data de facturare, etc
Apelurile efectuate si mesaje scrise expediate se vor consuma din resursele pe care ti le ofera pachetul de care dispui. Insa, daca ai activat o optiune, trebuie sa stii ca resursele pe care ti le ofera optiunea incep sa se consume dupa primele 24 de ore din momentul activarii. Astfel, orice apel efectuat inainte de 24 de ore genereaza cost suplimentar si nu consuma din minutele oferite de optiune.
O zi buna,
Orange Helpers