|

Nu merge net-ul de la Telekom in perioata 09-15 de o saptamana.Pur si simplu WAN-ul pilpaie intermitent iar internetul nu are nici verde, nici rosu.

Mentionez ca sunt la tara si am router.

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Suna la ei, streseaza-i happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cea mai frecventa problema apare mufarile făcute la centrale sau probleme tehnice.
Telekom România nu are un program de asistenta tehnica foarte bun. Îți recomand sa trimiți un e-mail la ei, alături de codul tău de client (îl găsești pe factura) și sa descrii faptul că, plătești un serviciu neaccesibil. De asemenea, poți sa specifici in e-mail ca profita de puterea de monopol din zona de operare respectiva.

Atunci, in perioada 09-15, traficul este cel mai aglomerat. Încearcă sa setezi banda de date la o limita.

Dacă esti prin cablu UTP/FTP de exterior (cablu de telefon fix), atunci ai o banda existențiala foarte, foarte redusă. Probabil ca îți funcționează la o capacitate de maximum 200KBps Download și Upload mult mai puțin.

Specifica-le problema prin e-mail, nu prin telefon. Evidențele scrise, sunt întotdeauna luate cel mai serios de către Telekom România. Vei primi o scrisoare acasă, orientativa pentru viitoare despăgubiri pentru downtime (dacă este posibil).

Funda?; x

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează