|

Salut.Am un prieten ce a spart ecranul tactic al tabletei.Display-ul nu are dead pixels sau alta problema, doar ca nu reactioneaza la stimuli tactili. Tableta e luata de 5 zile, deci are garantie.Doar ca nu stiu daca mai e valabila garantia in cazul acesta.Si daca e asa,cu cine ar trebui sa iau legatura prima data? Cu firma de unde am cumparat-o(Emag) sau firma unde e in garantie tableta? Nu de alta dar cand intru in contul Emag la setiunea garantiile mele nu apare nicaieri tableta, doar garantile de la alte comenzi...

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Garantia nu acopera defectiunile create de utilizator, ci doar cele din fabrica, ce sunt cauzate de producator. Costul reparatiei se va plati, indiferent ca alegi service-ul autorizat al distribuitorului (Emag-Depanero), fie un service oarecare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ecran tactic... rolling on the floor

Din moment ce esti la eMAG presupun ca garantia e la depanero.
eMAG e vanzatorul asa ca nu au nici o treaba. trebuie sa te duci cu el la service.
daca esti din Bucuresti stiu ca au un centru langa showroom la Crangasi. si mai au pe undeva pe la gara basarab/carrefour

chiar daca a fost vina ta sau nu tot trebuie sa te duci sa il repari.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Danzell):

Tactil... M-am grabit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Danzell):

Merci oricumbig grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează