anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, ce component din PC este folosit atunci cand trebuie sa se incarce texturile/drumurile rapid intr-un joc? De exemplu cand prind viteza pe GTA si se randeaza texturile mai rapid, ce component e folosit si responsabil pentru asta? Procesorul, Hard-ul, RAM?

Răspuns Câştigător
| Bizon95 a răspuns:

Intr-un joc open world, cel mai folosit cand te misti prea repede este hdd/ssd, chestiile noi, care nu erau in locul din care ai plecat vor fi incarcate din storage, urmate apoi de placa video, si memorie care vor randa respectivele obiecte, urmat de CPU care v-a anima respectivele obiecte (NPC-uri, nori, etc.)

connexiunea la internet e un raspuns FALS!
orice joc care se respecta nu se bazeaza ca o sa ia in timp real asa chestii si sa si mearga jocul cum trebuie, asa ca totul se aduce off-line la instalare

moment in care daca intrebarea era "cum imbunatatesc experienta asta", atunci cumpara ssd si pune jocul pe el!

3 răspunsuri:
| Celcestietot a răspuns:

Pai in primul rand, conexiunea (asta daca esti pe online) si in al doilea rand, placa video.

| 4ndr33y a răspuns:

Hard diskul incarca textura in RAM iar Placa video o randeaza.
Daca hardul nu citeste suficient de rapid datorita fragmentarii, placa video nu are ce randa si apar texturi lipsa.
Placa video poate afisa artefacte si texturi lipsa doar daca este defecta sau drivere corupte.

| Carasin a răspuns:

Placa video