| Valentin_Stefan_1999 a întrebat:

Dacă primesc eroarea 691 când încerc sa ma conectez la internet e posibil sa fie din cauza ca am depășit limita de internet pe care pot sa îl folosesc pe luna?
Precizez ca sunt student și stau in regie și din câte am înțeles, exista o limita.

Răspuns Câştigător
| Catrice a răspuns:

Google te lămurea ca eroarea aia e din cauza ca username-ul și parola sunt deja folosite.
Și te învață și cum sa rezolvi:

《Error 691 / Rds.Rcs
AM REZOLVAT PROBLEMA! Acum sunt practic conectat cu user si pass prin broadband pe laptop. URAA.

Haideti sa va explic cum am facut. Eram sigur ca problema este din calculator. Undeva la placa de retea sau firewall. Desi refaceam conexiunea de n-ori si opream firewall-ul tot nu vroia. DAR. Am descoperit ceva.
Pe windows 7 la Windows Firewall am facut urmatoarele lucruri.
1. Am dat "Restore Default" si atunci Firewall-ul a trecut pe ON.
2. Am dat "Advanced Settings" si atunci a aparut "Windows Firewall with Advanced Security". Tin minte ca in ultima chestie umblasem de mult. Asa ca mi-a venit ideea sa o resetez. Sa o dau de la 0.
Asa ca pe partea stanga in coloana stanga, ca prima optiune aveti Windows Firewall with Advanced Security, si apoi sub-optiuni "Inbound Rules" "Outbount Rules" etc.
Eu ce am facut? Am dat click dreapta pe tabul principal. "Windows Firewall with Advanced Security" si am selectat "Restore Default Policy".
Apoi am refacut conexiunea din Network and Sharing Center, apasand pe butonul "Set up a new connection or network" si am facut intocmai procedeului de instalare a conexiunii RDS.
Am conectat si A MERS! 》

Sau de la străini dacă nu ai încredere în românași
https://appuals.com/vpn-error-691-on-windows-78-and-10/

| Valentin_Stefan_1999 explică (pentru Catrice):

Am realizat pașii întocmai cum mi-ați spus și tot nu merge. Încep sa cred ca e o problema la serverul lor

3 răspunsuri:
| AwGenetix a răspuns:

O curiozitate. unde locuiești in regie? unde este regia si montajul acesta?