| Maxxxi a întrebat:

Salut TPU, acum 3 luni am renunțat la contractul cu Telekom(telefonie, TV, internet) și ne-am portat pe Digi.Am făcut contract cu ei dar au zis că în sat la noi a fost AKTA până acum și vin să pună fibra optica și a zis că nu ne pune internetul acum cu rețeaua actuala ci vin cu fibra optica după ce o să o monteze.A trecut o luna, au trecut 2, am sunat de 2 ori dar mi se spune că o să ne pună în lista de priorități și să așteptăm telefon..Ar trebui sa mai sun? Daca mai aștept se fac 3 luni de când mi-au zis că vin să pună internetul.

6 răspunsuri:
| Mosotti a răspuns:

Pai si cum ai renuntat la net la Telekom inainte sa te interesezi bine, daca vin cu net imediat cei de la digi?!

Te portezi iar la telekom pentru internet doar, si aia e, ai telefonie si TV la digi.

| Iote a răspuns:

Daca DIGI exista fara fibra optica, cere-le sa-ti instaleze asa. Apoi vei trece pe fibra optica atunci cand vor ajunge sa o instaleze in satul tau. Motiveaza-le ca a trecut mult timp.

| Maxxxi explică (pentru Iote):

Prima oara am zis sa fie asa dar au zis ca nu mai are rost sa imi puna fara fibra optica si ca vin ei direct cu fibra optica.Cand au zis asta m-am gadit ca vin in 1-2 saptamani maxim nu ca o sa stau aproape 3 luni...Crezi ca daca i-as suna sa ii intreb cand o sa ajunga fibra optica in sat o sa imi zica cam cand o monteaza aprox. ca sa stiu daca sa mai astept?

| Iote a răspuns (pentru Maxxxi):

Da sigur, poti sa ii suni.
Am banuiala ca iti vor raspunde "in 6 luni" sau "anul viitor". Programarile se fac cu mult timp inainte, nu de pe o zi pe alta.

| HK3nT123 a răspuns:

Nu te duce la telekom din nou pentru internet, au cel mai prost internet posibil.
Digi, avand in vedere internetul, este super.
Suna din nou la Digi, iar daca ai deja contractul facut si pe contract e incheiat si internetul incearca sa le spui ca o sa depui sesizare la ANPC daca nu se rezolva rapid.
Crede-ma, multi oameni au avut spre exemplu probleme cu Telekomul, nu voiau aia de la Telekom sa le inchida contractul din nu stiu ce motive, iar dupa o sesizare facuta la ANPC s-a rezolat treaba, aia nu se joaca, legea e lege si contractul trebuie sa se respecte.
https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx

| Maxxxi explică (pentru HK3nT123):

Salut,nu e problema cu contractul de la telekom, l-am rupt repede deoarece era pe numele bunicii care a murit acum 4-5 luni.Sincer internetul la telekom nu era rău, prindeam 450Mbps pe secunda și n-am avut probleme, doar problema e că au umflat pretul de la 50 de roni la 90.Problema e că am făcut contract la Digi pentru internet și televiziune +neam portat 3 cartele pe care le aveam de la Orange și au trecut aproape 3 luni și nu mai vin să pună fibra optica pe stâlp.Am sunat de vreo 2-3 ori mereu mi se zice că o să fiu pus pe lista de priorități dar nu se întâmplă nimic.Momentan nu plătesc decât pentru cartele.Mai are rost sa mai sun? Stau de 3 luni pe date și aștept, ceva sfaturi?