| Ruptura a întrebat:

Salut, vreau sa desenez ceva pe o hartie si vreau sa stiu cum pot face sa am desenul in calculator, sa-i pot face animatii..etc

Răspuns Câştigător
| Dennisz a răspuns:

NU POTI!
Trebuie sa ai o tableta grafica pentru asta, sau pur si simplu sa fotografiezi desenul de pe foaie si apoi sa il pui pe calculator, dar de facut animatii, etc, nu poti face fara tableta grafica.

| Bula a răspuns (pentru Dennisz):

Ba da, se poate!
tongue

| Dennisz a răspuns (pentru Bula):

Uimeste-ma, te provoc! laughing

| Bula a răspuns (pentru Dennisz):

Poftim, sa mai inveti si tu cate ceva, sa nu ramaiasa... tongue

| Dennisz a răspuns (pentru Bula):

Tot mai corect ar fi sa folosesti o tableta grafica. tongue decat scanner, mai bine tableta grafica, e mult mai buna.
Dar totusi multumesc de informatie, chiar nu mi-a trecut prin cap, laughing sincer.

| Bula a răspuns (pentru Dennisz):

Tableta grafica este complet altceva decat scaner-ul. tongue
Nici asta nu stii!

Scanerul citeste si digitalizeaza o forma geometrica bi- sau tridimensionala, punct cu punct.
Cu tableta grafica nu se poate face copie digitalizata despre forme geometrice, nici despre fotografii.
Cu tableta poti doar afisa si manipula desene in format electronic.

Tu confunzi datul cu ciocanul si datul cu capul, de perete. laughing
Mi e mila de tine, sincer...

6 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Iata procedura:
1. Desenul (de mana) se poate transforma in format electronic prin SCANARE.
Rezultatul va fi un fisier grafic (de exemplu tip jpg) care se poate prelucra in continuare.

2. Pentru a face animatie (miscare) trebuie sa faci toate desenele, adica minim 24 desene pe secunda, de la inceputul miscarii pana la sfarsit. Acesta se poate face manual (metoda traditionala pentru desene animate), cate un desen pentru fiecare pozitie de miscare sau cu ajutorul unui program dedicat (se introduce imaginea de inceput si cel de sfarsit precum si punctele de corespondenta pentru a le calcula miscarea si durata miscarii. Un astfel de program este Corell Draw.

3. Secventele de "filmulete" obtinute se "keaga" intre ele cu ajutorul unui program de editare video, rezultand filmul animat final.