| MTP94 a întrebat:

Salutare tuturor! Ma ajuta cineva cu o recomandare de chitara electro-acustica buna ( sunt incepator )? Doresc ceva bun nu chitare gen de la Hora, Ceva mai cunoscut gen Fender, Ibanez, Takamine etc. Bugetul meu alocat este undeva pana in 350 € Astept un raspuns argumentat, de la cei care se pricep. Dau funda happy

Răspuns Câştigător
| JackR a răspuns:

O chitara electro-acustica "adevarata", de la una din firmele enumerate de tine sau de la cele echivalente (Martin, Gibson etc.), la 350 Euro (aprox. 400 de dolari) este greu de gasit.

Dar poti incerca modele "entry level":
https://www.pmtonline.co.uk/......e-mahogany
sau
https://www.pmtonline.co.uk/......wned-burst

Sau mai strangi ceva bani si iti cumperi o Martin "Ed Sheeran Signature", la 699 de dolari.

| MTP94 explică (pentru JackR):

Eu nu doresc ceva foarte scump pentru inceput, vreau intai sa învăț sa cant bine la chitara si dupa ceva timp sa iau ceva mai scumpwinking Eu vazusem ca sunt chitare accesibile ( pana in 350 € ) de la Fender, Ibanez si Takamine de aceea le-am enumerat. O sa analizez atent si sper sa fac o alegere corecta. Mersi de raspuns happy

| JackR a răspuns (pentru MTP94):

Nu am spus ca Fender sau Ibanez nu fac si electro-acustice la preturi accesibile. Doar ca, nu stiu cat de bune sunt, comparativ cu cele "mid-range" (de la 750 $ in sus). Nu vorbesc de varfurile de gama, alea sunt pentru Mark Knopfler! happy

Daca as fi cu adevarat pasionat, mi-as cumpara cu ochii inchisi o chitara Maton (desi sunt foarte greu de gasit in Europa si destul de scumpe). Daca nu stii, Maton este o firma australiana, dar ce fac ei suna fabulos. Tommy Emmanuel si John Butler canta pe Maton.

| MTP94 explică (pentru JackR):