| Cristiii18 a întrebat:

Am făcut un abonament la telekom acum un an jumătate, cosmote pe atunci, şi am luat şi un telefon. Problema e că acum telefonul nu mai merge şi aş vrea să ştiu dacă am garanţie la el şi cum să procedez. Mulţumesc! happy

4 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

DA, ar trebui să ai Garanţie de 24 de luni ( 2 ani ).

Mergi cu telefonul + C.I. + Factura/bon fiscal ( sau Contractul dacă telefonul l-ai primit "la ofertă"/gratis ) + Certificatul de Garanţie la unul dintre Service-urile menţionate în Certificatul de Garanţie!


Toate cele bune!

| Cristiii18 explică (pentru bursuc001):

Problema e că nu-mi aduc aminte să fi primit certificat de garanţie, de fapt sigur nu am primit, nu cred că pot rezolva altfel, nu?

| bursuc001 a răspuns (pentru Cristiii18):

Ciudat!
La orice produs ar TREBUI să primeşti acel Certificat de Garanţie.

În acest caz, mergi la magazinul/reprezentanţa de unde ai primit telefonul!
Dacă comentează ceva, le spui că NU ţi-au dat nici un Certificat...

| Adry05 a răspuns:

Buna!
Depinde pe cat timp ai garantia la el si daca n-a expirat. Mergi cu cutia si actele de cumparare la un sediu Telekom si spune-le problema.