|

Am fost azi la service Apple (cordon) pentru o problema cu touch id'ul, acolo s-au uitat la senzori, apoi l-au desfacut, mi-au spus ca lipseste un senzor de umiditate si ca ei nu mi-l pot schimba si cica ar fi fost umblat in el. Eu garantez 100% ca nu a fost umblat in el, l-am cumparat nou in tipla si nu a cazut sau ceva ge genul acesta. Am fost la istyle, iar cei de acolo fara sa il desfaca mi-au spus ca lipseste senzorul, daca eu chiar nu l-am desfacut inseamna ca ori cei care l-au desfacut la cordon sunt de vina ori asa a venit din fabricatie. Ce pot face in acest caz sa dovedesc ca nu a fost umblat in el si ca e de la ei problema? Luni voi merge cu cei de la OPC. FUNDA!

1 Raportează Evaluează
1 răspuns:
| a răspuns:

Nu poti sa faci nimic, insa la OPC trebuie sa mergi, macar sa depui o plangere, ca nu cred ca se va rezolva ceva sincer.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează