Daca se tot strica il poti trimite de mai multe ori, eu am trimis de doua ori, asta pentru ca depanero si eMAG vorbesc limbii diferite
Da are dreptate, eu am patit cu un telefon de la telekom.
L-am dus de doua ori pana acum si mi-au zis ca pot sa il duc de cate ori se strica dar sa fie in termenul scris pe certificat.
Da, persoana cu care te-ai contrazis are dreptate. Poti da in garantie produsul ori de cate ori e necesar.
Garantia unui produs asigura repararea sau inlocuirea lui, dupa caz, pe toata durata ei de valabilitate. Deci daca se strica de 10 ori in perioada de garantie, din cauze ce tin de produs, ti-l repara de 10 ori, sau il schimba.
In primul rand tu credeai ca garantia este disponibila DOAR odata, nu DECAT odata si nu aveai dreptate. Garantia o folosesti ori de cate ori produsul se strica in intervalul de timp garantat de producator
Nu numai ca poti trimite de mai multe ori produsul la reparat in garantie, aceasta se si prelungeste cu durata in care produsul a stat la reparat.
Dupa a treia reparatie, produsul de obicei se inlocuieste, beneficiind de o noua garantie.
Eu stiu ca poti sa trimiti produsul la reparat si de 100 de ori in termenul de garantie. Eu de exemplu am un laptop vechi.Nu mai e in garantie.Dar oricum, intr-o zi s-a stricat.L-am dus la reparat.Si am platit frumos, reparatiile.Cei din service mi l-au reparat, dar nu mi-au oferit vreo garantie pentru serviciile lor.Totusi, la maxim 3 zile laptopul meu s-a stricat iar si m-am intors cu el la service.Desi initial au zis ca trebuie sa platesc iar daca vreau sa mi-l repare, vorbindu-le frumos si amintindu-le ca laptopul meu nu avea decat maxim 3 zile de cand il reparasem la ei, nu numai ca mi l-au reparat iar fara sa le mai dau bani, dar s-au miscat si repede, nu m-au lasat 100 de ani sa-i astept.
Deci daca pe mine m-au ajutat si fara garantie, cred ca si pe tine ar trebui sa te ajute cu reparatiile cu garantie.
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: