| HeadUpAndSmile a întrebat:

Am un abonament Vodafone şi la solicitarea creditului (*123#), primesc un mesaj în care spune că informaţia solicitată va fi valabilă mâine. Din ce cauză ar putea fi?

3 răspunsuri:
| KMaddieK a răspuns:

Ai solicitat de prea multe ori, sa vezi creditul

| Laurentiu_Barbu_1985 a răspuns:

Cel mai probabil isi fac vreun update sau fac mentenanta la server, nu iti fa griji, cand termina iti vor trimite mesajul dorit!

| 1Voineoska1 a răspuns:

Iti apare asa deoarece in ziua respectiva, ai solicitat de prea multe ori serviciile *123#. Iar daca acest mesaj cu "Informatia aceasta va fi disponibila maine" iti apare si a doua zi cand ar trebui sa te lase sa iti vizualizezi creditul, atunci e clar o problea, un blocaj virtual, serviciul fiind utilizat de prea multi utilizatori Vodafone. P.S.: Scuze pentru ca raspunsul e asa de tarziu dat, dar sper ca te-am ajutat in caz ca se mai intampla! Pa-pa! happy