anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut dau FUNDA,am un Samsung Galaxy Gio si mi s-a descarcat bateria,dupa ce l-am incarcat l-am aprins si mi-a cerut ca in tot deauna sa pun codul PIN si m-am gresit de cateva ori apoi mi-a cerut codul PUK,il puneam si nu se intampla nimic, l-am restartat si tot asa ce sa fac?

5 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Scoate cartela din acel telefon şi încearc-o în alt telefon!

Şi, vezi să NU mai greşeşti codurile...

Dacă NU mai merge cartela nici în alt telefon, înseamnă că ai GREŞIT şi codul PUK şi nu mai poţi folosi acea cartelă sad
Mergi la o reprezentanţă a operatorului de telefonie mobilă să ţi-o SCHIMBE cu una bună!
Te poate costa în jur de 20-30 de lei, în funcţie de operator/reprezentanţă...


Dacă acea cartelă funcţionează în alt telefon, atunci, cel mai probabil, este o problemă cu telefonul tău!
Verifică dacă merge în el o altă cartelă, care şti că funcţionează în alt telefon.

Dacă nu merge nici cu acea cartelă, atunci poţi încerca să faci un hard reset la telefon...

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Sau, duci telefonul la un Service.


Toate cele bune.

| Vvistula a răspuns:

Du-te la o reprezentanta a providerului tau si intreaba acolo, o sa ti-l faca pe loc.

| AuroraLaptelui a răspuns:

S-ar putea sa aiba un virus. Pentru a-l sterge, reseteaza-ti telefonul. Cauta pe net cum. Daca merge, s-ar putea sa-ti para bine ca nu l-ai mai dus la service, pentru ca te-ar fi costat. Daca nu merge, du-l la service.

| DPaul a răspuns:

Service.

| Daria20132014 a răspuns:

Eu iti recomand sa mergi la locul de unde ti-ai cumparat telefonul si sa intrebi pe cineva. Funda te rog