| Adelin-Georgian_Draghici_1999 a întrebat:

Salut, dețin un Samsung S5. De curând (2-3 zile) am întâmpinat o problema. Dau restart la telefon și îmi spune "Nicio cartela SIM". După vreo câteva restarturi "15-20 cred ca nu exagerez" se incinta foarte rău și după o perioada își revine. Dacă dau restart din nou, întâmpin aceeași problema.

Răspuns Apreciat de Editori
| darrio2007 a răspuns:

Probabil nu face contact corespunzator sim-ul cu lamelele telefonului. Sau sim-ul este pe duca. Mergi si schimba-l la un magazin de telefonie din reteaua ta. Iti vor copia contactele in noul sim.

| Adelin-Georgian_Draghici_1999 explică:

Am încercat și cu o alta cartela aceeași problema, dacă ar fi lamelele, ar trebui sa nu îmi citească cartela mai deloc, dar Cum am precizat după mai multe restarturi, merge cartela nu mai am nicio problema pana la următorul restart. Vreau sa specific ca am revenit și la Setările din fabrica.

| darrio2007 a răspuns:

Deci problema este la telefon. Va trebui sa mergi cu el la un service.