| InAnotherLife a întrebat:

Vodafone cred că stă prost la capitolul comunicare și infrastructura.
De când au cumpărat UPC-ul, nici nu vor să asculte de solicitările clienților, ba mai mult, întrerup apelul.
Am abonament la ei și am păstrat modem-ul vechi de la UPC (Compal Connect Box). Toate bune și frumoase, am internet în continuare, numai că le-am solicitat să-i facă un update de software. Mi-au reproșat că echipamentul lor este în stare perfectă și că nu trebuie să-i facă update de soft că funcționează "foarte bine". Le-am explicat că lipsesc funcții importante de administrare, cum ar fi DMZ și port forwarding, pentru că am nevoie pentru un NVR (nu are p2p-cloud) și pentru un server pe care vreau să-l deschid. N-am cum să fac asta dacă n-am cel puțin portfoward în listă, de trecut nu vreau să-l trec în regim modem complet, stau și adun echipamente în casă, că asta ar însemna să mai pun un router, să stau să le înghesuiesc în rack. Am verificat alte Connect Box-uri și au în meniu și port forwarding, cu o versiune mai nouă de soft decât cea pe care o am eu.

Le cade mâna să facă update, oricum mai mult de două clickuri nu durează, dar ce să știe un operator Vodafone laughing, cred că și meseriașii de la departamentul tehnic nu sunt prea departe, tot cu pile se rezolvă problemele...
Încerc până îi conving că nu le-am cerut imposibilul.
La Digi nici nu s-ar fi pus vreodată problema, când le-am cerut ceva, făceau, n-am avut niciodată dispute cu ei, erau eficienți.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Schimba modemul.

| DemonLord a răspuns:

Și care ți-e întrebarea, tinere cetățean al acestei țări și membru al acestui forum?

| Vântulalb a răspuns:

Si daca ai fost la DIGI, de ce ai mers la UPC/Vodafone?

| InAnotherLife explică (pentru Vântulalb):

Pentru că locuiesc la casă acum, iar Digi nu-mi oferă acoperire aici.

| Clauden a răspuns:

Rupe contractul cu ei si baga-te pe Digi. Nici eu n-am avut problema cu ei (Digi) iar pe partea de asistenta sunt axcelenti. Si o musca daca se afla in router ti-l detecteaza de la ei din sediu si ti-o rezolva de la distanta. De-asta s-a si bagat lumea pe DIGI. Dar stii ce e incredibil? Cum naiba reusesc ei sa fie atat de buni atat pe asistenta cat si pe servicii si optiuni la preturi atat de mici. E incredibil. 45RON pentru 1GB/s prin fibra optica? Pai inseamna ca restul sunt retele de tepari cu ditamai preturile si servicii de iti vine sa iti dai cu routerul in cap ai dupa de pereti. Am facut un test cu masina pe o distanta de 30km cu wifi-ul aprins, iar din sutele de retele prinse majoritatea erau de la DIGI (70-80% dintre ele).