| funnyboy a întrebat:

Daca profesoara de cultura civica care este si psihologul scolii mi-a zis ca sunt "retardat" in fata clasei, in timpul orei am voie sa o dau in judecata? repet e si psihologul scolii

Răspuns Câştigător
| Laura927 a răspuns:

Dragul meu, eu sunt de părere ca profesorii sunt putin dusi cu pluta, cam toți in diferită măsura.
Si mie mi s-a întâmplat mai rău cu o profesoara de engleza, nu m-a facut retardata ( ca sigur ii aruncam cu ceva in cap ) ci nu mi-a dat nota 10 chiar daca am meritat-o pe deplin.
Ei am fost la director si i-am arătat testul si mi-a dat dreptate, bineînțeles a sanctionat-o pe respectiva dar dupa sa vezi ce super probleme am avut, ma întreba chiar si ce nu ne preda in clasa doar ca sa găsească o mica greșeală si sa imi pună vreun 2.
Asa ca a trebuit sa declar război, am avut de partea mea si colegii mei bineînțeles ca fara ei nu puteam.
Ii puneam pasta de dinti pe clanța usi, buretele de stres tabla i-l lăsam o săptămana in apa si la ora de engleza i-l scoteam laughing
Băteam cuie mici in scaun asa isi rupea ciorapii de fiecare data
Ne prefaceam ca vomitam
Aruncam cu caiet cu scuipat pe tabla, bineînțeles se lipsa de tabla laughing
Avea si o prorecla TOMBERON laughing si o strigam asa prin școala laughing
Da asta cam vreo luna asa pana s-a transferat.
Cu ocazia asta multumesc colegilor care m-au ajutat laughing
Cum ti-am zis, ori mergi la director daca stii ca nu ai facut nimic rău si te-a numit asa pe nedreptate
Ori RĂZBOI!

10 răspunsuri:
| Wehrmacht a răspuns:

Daca ai varsta legala o poti da in judecata si daca castigi(si o sa castigi daca ai martori) cred ca poti cere si despagubiri morale.

| Pământul a răspuns:

Nu sunt sigur ca e legal sa o dai in judecata in timpul orei. Probabil ar trebui sa astepti pana se termina scoala pe ziua respectiva apoi sa faci niste demersuri si sa-ti incerci norocul. Ia contactul cu un avocat si sigur se rezolva ceva.

| FemeiaPisică a răspuns:

Nu îți recomand să depui plângere.