| Minalore a întrebat:

Ofer Funda! Hey TPU! Cred ca am intrebat asta de vreo 3 ori dar niciodata nu primesc un raspuns bun. Vreau sa citesc o carte dar nu stiu care. As merge pe Sience-Fiction dar nu stiu ce carte. Sau as citi o carte de Danielle Steel am auzit ca e o scriitoare buna. Momentan citesc din ce imi da tata. Sunt la o carte Elevul Dima Dintr-a Saptea. E buna cartea dar dupa aia nu am nici o idee ce sa citesc...Deci sugerati-mi o carte ft buna!

Răspuns Câştigător
| Xlove64 a răspuns:

Ahh...elevul Dima.mi-a placut aceea carte;]
Acum mai nou citest [de fapt am citit] cartile din colectia goosebumps
Sunt niste carti excelente
Sunt pline de miste si aventuri [cu pusti de vreo 12 ani si cu intamplari stranii;] ]
Cartile nu au legatura intre ele.fiecare carte are o poveste diferita
Eu le-am comandat pe toate de aici
http://www.raobooks.com/raobooks_colectii_detalii.php?col_id=44
p.s; oricum aceste carti nu sunt cu moarte, sange, si d`astea violente

8 răspunsuri:
| Cristea a răspuns:

Daca vrei ceva mai "nou" cauta : De veghe in lanul de secara / Muzici si faze. Ambele sunt scrise de autori oarecum contemporani, scrise intr'un limbaj foarte apropiat de cel folosit de adolescentii din ziua de azi. Ambele foarte faine.

| Minalore explică:

M-ai nimerit Xlove64 imi plac la nebunie fantomele si chestiile Horror, din cauza asta iubesc cel mai mult Halloween-ul

| venusdoom a răspuns:

Roman politist: 10 negrii mititei de Agatha Christie
titluri de carti: La rasarit de eden, tunelul(ernesto sabato), magicianul, pe aripile vantului, crima din orient express( agatha christie), portretul lui Dorian Gray., casa de la rascruce, mana dreapta a diavolului, orasul bantuit. sper sa le citesti ca sunt faine big grin

| alice014 a răspuns:

Daca nu ai ce face, poti sa citesti Harry Potter. Sunt 7 carti, merita citite, eu le-am citit vara asta si mi-a luat numai vreo doua saptamani laughing cu maxim de timp liber. Se gasesc si online, dar ai putea sa incerci la o biblioteca.