| adela_7505 a întrebat:

Saptamana trecuta, mai precis vineri ( 4 martie), venise ora de matematica. Vine profu de mate, care in acelasi timp este si dirigu nostru. Se uita pe niste foi, si ma striga pe mine, cu numele "Elena" care mie nu imi place deloc, ca sa vin la tabla, cu caietul de teme. Ma pune sa fac cateva exercitii cu fractii zecimale, eu fiind in clasa a V-a. Dupa se uita in caiet cateva zeci de secunde,..., si imi spune ca imi da nota 7. Nu este o tragedie, pentru ca am mai luat nota 7, chiar si 6. Dar intrebarea mea este: Voi lua mereu note mici la mate? Am incercat si incerc sa fiu mai activa la ore, invat si imi fac temele cu atentie. Dar voi ce note aveti?

Răspuns Câştigător
| roxana94 a răspuns:

Depinde foarte mult de profesor, pentru ca sunt profesori care nu au cerinte foarte mari si dau note mari, sau sunt profesori care au multe cerinte si dau note mici. De asemenea depinde si de modul in care preda profesorul, deoarece poate nu este pe placul tau si astfel nu poti invata cu placere. Te sfatuiesc sa inveti in continuare, pentru ca pana la urma nu conteaza notele, ci conteaza cu ce ramai dupa ce termini scoala, cu cunostintele pe care le ai, si cu care trebuie sa te descurci in viata

4 răspunsuri:
| TheMaze a răspuns:

Pai eu am numai 8; 9; 10 dar nu sunt prea activ la ore iau notele doar din teste big grin

| Clementin a răspuns:

Si eu mai demult luam note mici la mate [6/7/8]
pentru ca nu intelegeam si nici nu ma straduiam sa inteleg.
am inceput sa fac mediatsii din clasa a 7`a
si mi-am urcat media pana la 8 si apoi la 9.

| Helena009 a răspuns (pentru Clementin):

Eu la mate in teste eu 7.7.7.6 si nu sunt asa te activa.sad

| Kimy_8371 a răspuns:

Buna si pe mine ma mai asculta la mate, dar doar la tabla adica nu ne verifica si tema. Eu am note mari la mate 10 si 9, am avut semestrul trecut un 7 luat la un test dar tot mi+a iesit media 10 ca am recuperat. Sincera sa fiu, imi place acest obiect si de asta si invat la el.