| Yamx a întrebat:

De ce mi s-a sters intrebarea asta?
"Intrebare stearsa pe 9 Martie 2012 17:02
Franceza sau spaniola?"
Sunt 100% ca am postat-o la conversatii.

9 răspunsuri:
| TPU.ro a răspuns:

Intrebarea ta e irelevanta. Regulamentul TPU stipuleaza faptul ca asemenea postari nu sunt acceptate in cadrul comunitatii.

Alexandra - TPU

| Holocaust a răspuns (pentru TPU.ro):

De ce naiba să fie irelevantă?
Poate userul avea de gând să înveţe una dintre cele două limbi străine specificate, şi cerea doar nişte păreri...Sau toate întrebările ce nu conţin mai mult de 4 cuvinte sunt irelevante din start? Pe TPU există întrebări şi postări mult mai stupide...

| Yamx explică (pentru TPU.ro):

Mai irelevanta ca astea?

Răspunde
(5 răspunsuri) eu1893 intreaba:
Bla bla bla? dau funda

FrumoasaNikky intreaba:
Caut iubit cls 5 lasati-mi id mess

Răspunde
(1 răspuns) aburitu intreaba:
Pentru Cei, Doresc Un chat?

Denis_5853 intreaba:
Care tine cu barcelona sa scrie ceva despre echipa asta si primiti funda+vot big grin

Cristinutza42 intreaba:
Salut TPU cine vrea funda?

Tudor_Florin_1990 intreaba:
Stii The Secret?

Onutsaa111 intreaba:
Vreau status emoo de moarte.

E irelevant sa ceri parerea unor useri despre doua limbi straine? Sau vreti sa spuneti ca userii TPU sunt atat de prosti incat nu pricep la ce ma refer in intrebarea respectiva?

| Yamx explică (pentru Holocaust):

Parca vezi ca te trezesti fara avatar. Contine un cuvant ofensator... sa nu cumva sa faca careva infarct cand il citeste.

| TPU.ro a răspuns (pentru Yamx):

Dupa cum spune si regulamentul, acestea sunt intrebari neconforme, triviale sau care nu pot avea un raspuns obiectiv (Ex: "Cum ma simt astazi?"; "Vara sau Iarna?"; "Ce faceti?" etc).
Daca intrebarea era formulata altfel, putea sa ramana pe site.

Iti multumim si pentru celelalte intrebari pe care ni le-ai trimis, au fost eliminate din comunitate.

Alexandra - TPU

| Holocaust a răspuns (pentru Yamx):

Asta...asta ar fi chiar penibil.laughing