anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce TPU nu isi asuma nici o responsabilitate in termeni si conditii? De ce nu apar termenii si conditiile la crearea contului si trebuie accesate separat? De ce nu se cere acceptarea termenilor si conditiilor ca in cazul celorlalte site-uri de socializare? Va da TPU incredere ca vor pastra confidentiale informatiile pe care le dati la crearea contului? Eu abia mi-am facut cont si sunt deja cam neicrezatoare.
Termeni si conditii TPU: http://www.tpu.ro/termeni-si-conditii

10 răspunsuri:
Apache
| Apache a răspuns:

...poate pentru ca nimeni in istoria internetului nu a citit vreodata acea rubrica?

| anonim_4396 explică (pentru Apache):

Atata vreme cat dai Accept devine responsabilitatea ta. Asa sunt atacabili. Intra-adevar Termenii si Conditiile sunt pe site, dar asta nu inseamna ca utilizatorii le-au vazut si acceptat. Sunt amatori.

| Apache a răspuns (pentru anonim_4396):

Poate...dar pana la urma TPU e mai mult un site de answer sharing decat o retea sociala.

Nu prea au ce informatii sa dea atata timp cat majoritatea userilor sunt anonimi....de asta probabil nici nu am auzit sa aiba probleme de genul acesta.

| anonim_4396 explică (pentru Apache):

Atata vreme cat ai un IP care poate fi track-uit nu se poate numi anonimat. Nu toata lumea intra de pe vpn-uri, mai exact foarte putini. Si in termeni si conditii scrie ca esti obligat sa-ti dai datele reale la completare a formularului de deschidere a contului. Sunt convinsa ca multi fac asta, nu neaparat pentru ca asa se cere, ci pentru ca sunt naivi. In cazul in care sunt persoane cu drepturi de admin (asa cum sunt convinsa ca se practica si pe TPU) atunci acestia pot accesa informatia respectiva. Ar trebui sa se hotarasca obligatiile acestora.

| anonim_4396 explică (pentru Apache):

Visezi, ai impresia ca toti internautii au auzit de TPU? laughingrolling on the floor

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):