anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce TPU nu isi asuma nici o responsabilitate in termeni si conditii? De ce nu apar termenii si conditiile la crearea contului si trebuie accesate separat? De ce nu se cere acceptarea termenilor si conditiilor ca in cazul celorlalte site-uri de socializare? Va da TPU incredere ca vor pastra confidentiale informatiile pe care le dati la crearea contului? Eu abia mi-am facut cont si sunt deja cam neicrezatoare.
Termeni si conditii TPU: http://www.tpu.ro/termeni-si-conditii

10 răspunsuri:
Apache
| Apache a răspuns:

...poate pentru ca nimeni in istoria internetului nu a citit vreodata acea rubrica?

| anonim_4396 explică (pentru Apache):

Atata vreme cat dai Accept devine responsabilitatea ta. Asa sunt atacabili. Intra-adevar Termenii si Conditiile sunt pe site, dar asta nu inseamna ca utilizatorii le-au vazut si acceptat. Sunt amatori.

| Apache a răspuns (pentru anonim_4396):

Poate...dar pana la urma TPU e mai mult un site de answer sharing decat o retea sociala.

Nu prea au ce informatii sa dea atata timp cat majoritatea userilor sunt anonimi....de asta probabil nici nu am auzit sa aiba probleme de genul acesta.

| anonim_4396 explică (pentru Apache):

Atata vreme cat ai un IP care poate fi track-uit nu se poate numi anonimat. Nu toata lumea intra de pe vpn-uri, mai exact foarte putini. Si in termeni si conditii scrie ca esti obligat sa-ti dai datele reale la completare a formularului de deschidere a contului. Sunt convinsa ca multi fac asta, nu neaparat pentru ca asa se cere, ci pentru ca sunt naivi. In cazul in care sunt persoane cu drepturi de admin (asa cum sunt convinsa ca se practica si pe TPU) atunci acestia pot accesa informatia respectiva. Ar trebui sa se hotarasca obligatiile acestora.

| anonim_4396 explică (pentru Apache):

Visezi, ai impresia ca toti internautii au auzit de TPU? laughingrolling on the floor

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Responsabilitatea este a celui care este la pupitrul acestui site, daca eu te injur sau folosesc cuvinte vulgare la adresa ta pe acest site sa stii ca acestea sunt ca si venite din partea TPU nu a mea, din cauza asta se sterg o gramada de intrebari si raspunsuri, Citeste mai bine si-ai sa vezi cum stau lucrurile, o seara buna!
De asemenea, utilizatorul isi asuma intreaga raspundere civila si penala pentru informatiile pe care le transmite sau le publica pe portal. FreeRoad SRL nu are si nu poate avea nici o responsabilitate juridica fata de informatiile publicate sau transmise pe Internet de utilizatorii portalului.

| darrio2007 a răspuns:

Ai probleme cu increderea.Si nu numai virtual.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Am sa iti raspund printr-un exemplu simplu:
sa presupunem ca eu reprezint TPU.Ce garantie am eu ca tu ai furnizat date reale? Nici o garantie.
Atunci de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare?
Crezi ca acele site-uri care ofera garantia confidentilitatii nu se pot folosi de date in anumite cazuri?
Eu nu cred.O seara buna.

| Zabbyel a răspuns:

rolling on the floor)))))))))) Auzi-o doamneeee rolling on the floor))))))) e "neincrezatoare" rolling on the floor))))))))))))))))cad love strucklove struck "prinde-ma te rog" rolling on the floor))))))))))))pic love strucklove struck retine-ma te rog love strucklove struck
Da love struck am incredere in zanawinking TPU-ului love strucklove struck nu e panica happy deci? nu mi te panica(nu e cazu)

| anonim_4396 explică (pentru Zabbyel):

Razi aiurea, dar are mare dreptate! Nu stiu ce cauti aici cand locul tau este cu copii, la Trivia/Amuzante