|

Buna! Am făcut în luna martie o rezervare pe Booking pentru o cazare in Croația, pentru un grup. Din păcate am fost nevoiți să anulăm rezervarea cu o lună inainte. Rezervarea era pentru 15-16 iun 2019. Desi am anulat cu 30 de zile înainte, depasisem cu câteva ore timpul pentru anulare gratuită.Mi-au fost luați de pe cont 596 lei, întreaga rezervare fiind de 623 euro. Am fost la banca si am închis cardul. Cei de la proprietatea din Croația au spus că nu-i interesează și că ei își vor banii pe întreaga proprietate si ca au de gând să mă dea în judecată să își recupereze banii. A pățit cineva ceva asemănător?

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Orice e posibil, o nemtoaica care avea un magazin erotic avea probleme cu un client roman care nu platise o factura de 4000€ si la confundat cu un taran care scotea oile pe camp, a venit in Romania si la dus in Germania in instanta apoi au aflat ca nu era ala si la lasat impace laughing si probabil i-a dat indemnizatie pentru deranj. Oricum nu stii daca aia din Croatia vor veni dupa tine poate da poate nu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai, ai avut niște condiții la rezervarea aia. Trebuia sa o respecți. Nu ti se pare normal? Ai fost de accord cu aceste conditii cand ai făcut rezervarea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pentru 27 € nu cred că te mai dă nimeni în judecată.
Dar da, au avut dreptate să îți oprească suma (păcat că nu ai avut toți banii) - când semnezi un contract (fie el și la distanță), te obligi să-l și respecți. Ori tu tocmai asta ai făcut - l-ai încălcat.
Dacă te-ai fi dus la cazarea respectivă și ei te-ar fi trimis vreo 15 ore la plimbare pentru că nu le plecaseră turiștii dinaintea voastră, nu te-ar fi apucat toți dracii din lume?!? ei de ce nu ar avea atunci dreptul să fie enervați că tu le-ai dat țeapă?!?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru mihai69):

"Mi-au fost luați de pe cont 596 lei, întreaga rezervare find de 623 euro"

una din sume e in lei... deci sunt vreo 500euro

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru suntserios):

Corect; asta îmi scăpase. Bună observația!

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru suntserios):

Da,623 costa. Mi.au luat de pe card 596 lei, având cardul în lei

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru mihai69):

Am anulat cu câteva ore întârziere fata de cât era în contract... Nu am avut semnal la telefon...

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru timisoara):

De când ai rezervat și până pe 16 mai nu ai avut semnal la telefon?!?
Un contract e un contract - dacă ai depășit un termen, fie și cu un minut, ești bun de plată.
Chiar nu exista un calculator cablat în zonă, ÎNAINTEA expirării termenului, dacă chiar doreai să fii corect? Sau orice altă variantă de a face anularea ÎN termen? Mira-m-aș.
Dar ai crezut probabil că se aplică dictonul autohton „merge și așa".
Ei bine, nu. Nu merge.
Și ar fi cazul să învățăm asta, chiar dacă ne costă, că altfel nu avem nicio șansă să ajungem „ca ei". Sau „Vrem o țară ca afară" e doar un cântec?!?

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează