|

Rezervare Booking / nerambursabil

- Buna, am făcut o rezervare pentru un sejur in Bulgaria All inclusive, trebuia să plătesc cash in momentul in care ajungeam la hotel, dar trebuit să completez și datele de pe card, am primit un mail cu confirmarea rezervării, dar în scurt timp am ai primit un mail in care îmi spunea ca nu am sold suficient (250 euro)a-mi confirma rezervarea...

Suma preavizatade pe card o să o tina blocata până ajungem acolo și plătim cash? Sau pot să îmi retragă suna aceasta de pe care și când ajungem acolo o să mai trebuiască să plătim din nou?

Dacă anulez trebuie să platesc suma integrala sejurului

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Totul depinde de politica hotelului.
unele hoteluri iti iau banii de pe card direct
altele iti blocheaza suma si apoi cand ajungi la ei te intreaba daca vrei sa iti ia bani de pe cardul ala sau platesti altfel
alte hoteluri nu iti iau deloc banii de pe cardul cu care faci rezervarea samd

totusi de ce ai vrea sa platesi cash in Bg la hotel, nu are niciun sens, aia asa multe leva prin casa?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Deci, ei iti iau cei 250 euro din credit card si ti-i socotesc la plata hotelului, diferenta putand sa o achiti tot cu credit card, sau cu cash, la sfarsit.
Ce vreau sa-ti spun, este ca ei cer acesti 250 euro ca sa confirmi rezervarea, ca de nu-i platesti, te poti trezi acolo ca nu mai gasesti locuri, pentru ca nu ai platit rezervarea.

Daca anulezi rezervarea, ramai fara cei 250 de euro, pentru ca ei te-au anuntat de la bun inceput, ca este nerambursabil.

Practic, ei vor sa se asigure ca ti-ai tinut camera pentru tine rezervata si in caz de te-ai razgandit, sa nu ramana cu camera neinchiriata din cauza ta, de aceea iti pastreaza banii de rezverare (cei 250 euro).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru DonnaAlba):

Mulțumesc, dar am dat anulare din greșeală

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Kayakiller):

In cazul asta nu mai ai rezervare deloc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Kayakiller):

Felicitări! Ai pierdut și rezervarea, și banii!
Rezervare nerambursabilă pe booking se face cu plata întregii sume la rezervare, nu la hotel!
Faptul că n-ai avut bani destui pe card a pus rezervarea în așteptare. Dacă puneai și restul de bani, o achitai și puteai merge liniștit. Așa, ei oricum au blocat cei 250 €, și vor lua și restul pe măsură ce vei avea bani în cont.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează