| LohneheriusAy a întrebat:

Salut TPU! De ceva timp, am inceput sa vizitez diferite locuri prin Romania in scop turistic... stiti cum e? Sunt elev si am gratuitate pe tren. Acum, am o mica dilema. Pe harta, mi-a mai ramas orasul Petrosani de vizitat, dar nu stiu daca merită să fac drumul de la Suceava la Petrosani (cam 16 ore) ca sa ajung acolo si sa nu vad nimic interesant. Pe net am gasit multe poze, dar ma intereseaza in principal parerea cuiva care a fost sau sta in acest oras. Imi poate recomanda cineva ceva interesant de vazut in orasul Petrosani? (nu in imprejurimi sau mai stiu eu unde, fiindca depind 100% de tren si am o zi la dispozitie.)
Multumesc anticipat!
Dau FUNDĂ! ☺️

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Doar peisajele din defileu sunt frumoase. In rest, ca oras, nu ai ce vedea.

| Yuoia a răspuns:

Petrosaniul e oras muncitoresc. Oras de mineri. Nu are o istorie si arhitectura baroca sau Art Nouveau.
Recunosc, nu l-am vizitat.
Insa, daca tot calatoresti gratuit, iti recomand Defileul Jiului. Asta, ca sa fie pe langa Petrosani.
Mergi cu trenul pana la Tg. Jiu (apropo, acolo ai ce vedea) si inapoi. Defileul este uimitor.
De ce ai numai o zi la dispozitie? Nu am verificat. Dar esti sigur ca ai legaturi bune? Ca acum se lucreaza pe multe linii si sunt trenuri suspendate. Poti ajunge, dar nu faci o zi dus-intors de la Suceava.

Răspuns utilizator avertizat
| Vântulalb a răspuns:

Spui ca esti elev.
Chiar ai terminat de vazut totul si numai orasul Petrosani ti-a mai ramas?

Răspuns utilizator avertizat
| Vântulalb a răspuns (pentru LohneheriusAy):

Inseamna ca ai fost in Gherla. Are putin peste 20.000. Cum ti s-a parut?

Răspuns utilizator avertizat
| Vântulalb a răspuns (pentru LohneheriusAy):

Serios? Inseamna ca nu ai fost. Sau nu stii ce sa vizitezi.

Răspuns utilizator avertizat
| Vântulalb a răspuns (pentru LohneheriusAy):

Acum inteleg de ce nu ai vazut nimic. Pentru ca te-ai oprit inainte de a incepe.