|

URGENT! Am achiziționat un bilet online de avion pentru Portugalia cu compania de zbor Luftansa.

( Timișoara - Munchen ) iar cu altă companie Tap Portugal ( Munchen - Portugalia ). Am primit mesaj cu biletele, plecarea o am la ora 6 dimineața (Duminică) dar confirmarea o primesc in 48 de ore de la achiziționare. Ce fac în situația asta la aeroport? Mai pot pleca? URGENT

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Duminica, adica azi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru darrio2007):

Asta e, i-a plecat avionul dacă zicea și "urgent".
[Și tu ești greu de cap...]

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CookieDog):

Adică?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru darrio2007):

"Am primit mesaj cu biletele, plecarea o am la ora 6 dimineața (Duminică) dar confirmarea o primesc in 48 de ore de la achiziționare."
Conform axei temporale, pot spune cu mare precizie că el a avut avion la 6 dimineața dar, îngrijorat de confirmare, nu a știut ce să facă fiindcă a veni în termen de două zile.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu știu mecanicile lor dar ce "confirmare" ar trebui să primești?
Aslo, de ce nu suni la ei?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează