| mrbam a întrebat:

Am 17 ani si sunt elev la liceu.Nu am avut nicio prietena(iubita) pana acum
si as dori sa imi gasesc una.Eu sunt o persoana timida, care nu vorbeste prea mult si care isi petrece pauzele lucrand exercitii la desciplinele scolare.Am incercat sa imi fac o prietena de vreo 2-3 ori, dar am fost refuzat de fiecare data. Ultima fata mi-a zis ca ea nu vrea sa fie prietena mea, deoarece sunt un "tocilar sedentar" si nu crede ca avem mai nimic in comun.As dori sa imi dati niste sfaturi(dc puteti). Multumesc anticipat! Daca se poate-ar putea fi date complete?(cum aflu dc o fata ma place, cum sa fac primul pas, subiecte de discutie etc.)

4 răspunsuri:
| Jigsaw a răspuns:

Succes,Casanova.

| Thatsnotmyname a răspuns:

Nu cred că are vreo importanță ce faci tu în pauze, dacă lucrezi sau nu exerciții pentru școală, etc. Trebuie să încerci să găsești un echilibru, adică să mai ieși din când în când cu prietenii, poate uneori la câte o discotecă, într-un weekend când ai mai mult timp liber. să te relaxezi, să încerci să profiți puțin de viață, și cu siguranță vei putea fi și un elev bun. Primul pas ar fi să intri în grupul ei de prieteni, să ieși puțin cu ea, să-i arăți subtil faptul că o placi, și cine știe? Poate de această dată o să ai noroc și o să accepte invitația la un suc.
Mult succes! happy

| cristinica96 a răspuns:

Intrebarea e daca tie iti trebuie una acum?

Ehh fara supararea, dar din cat ai descris mai sus esti putin cam tocilar.Depinde deja ce fete placi tu si ce gusturi au ele. Eu prefer mai mult pe cei ca tine (m. ordonati). in ziua de azi nu mai depinde de ce fel estu e interior ci in ce fel arati.

Daca arati cool poti incepe cu un compliment si sa o inviti la un suc. In timpul convesatiei ascult-o, fetelor le place mult sa vorveasca si daca vb ceva despre teme care sunt prea complicate, oferate sa o ajuti.

Pfff depinde de tine

| mrbam explică (pentru cristinica96):